Hele sterke post waar ik me prima in kan vinden. Maar welke 'rechtse partij' biedt stabiliteit? PVV beloofd gouden bergen maar zoals -ik dacht- Balkenende sommeerde, hoe denkt Wilders dit te kunnen betalen? Verder heeft PVV wél sterke punten wat bezuinigingmaatregelingen betreft.
Haal de ontwikkelinghulpgelden eens 2 jaar van de begroting af en je bent er al bijna.
En nu niet gaan roepen dat er dan problemen ontstaan in de derde wereld. Problemen zijn er in die contreien al jaren.
Er is nog nooit 1 politicus geweest die mij heeft kunnen laten zien wat er met onze doekoe gebeurd in den vreemde.
Het enige wat je zo nu en dan te zien krijgt is een minireportage van zo'n lachend kindje bij een nieuwe waterpomp.
Ik heb sterk de indruk dat er door die Ijdeltuit van een Koenders een beetje in het wilde weg werd ge-telebankierd.....
Ons geld is nooit bij de mensen terecht gekomen die het écht nodig hadden en waarvoor wij het bedoelden. Daarom afkappen
die geldoverdracht. Het maakt corrupte regeringsfunctionarissen alleen maar nog rijker.
Steek per jaar 1 miljard in projecten die worden uitgevoerd door Nederlandse (bouw) bedrijven. Zo snijdt het mes aan twee kanten.
De 4,8 miljard die we dan jaarlijks overhouden gaan we aanwenden om ons begrotingstekort op te lossen.
We kunnen ook nog de Antillen losmaken van Nederland. Strik eromheen en aan Chavez cadeau doen, levert 2,2 miljard op.
Dan nog even de afdracht aan Brussel halveren. Lijkt mij legitiem. Wie heeft het nog over die wekelijkse verhuizing van Brussel
naar Straatsburg en vice versa? Weet je wat dat per jaar kost! We betalen per jaar 5,5 miljard aan Europa, dat wordt 2,75 en ziedaar,
het begrotingstekort slinkt verder.
Niet gaan roepen dat we Europeese afspraken niet nakomen, het is crisis dus nood breekt wet.
Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.
Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....
.