Morgen een dagje naar Papenburg, ff oefenen.....
Dwars, tsja snel is het (meestal) niet maar wel leuk!! En uiteindelijk doe je het toch voor de lol? Tenminste als ik het voor het geld doe, dan doe ik iets goed verkeerd!!
Mzzl DJ
De richttijd op Zandvoort met de L serie is 2.08. dus probeer dat maar te verbeteren.erg fraai, maar een paar van die klassieke dunlops helpt natuurlijk wel. Ik zeg: Hele alfa challenge op die banden, lekker glijden. Maar, t mot gezegd, die porkes driften altijd heel fraai in t NKHGT.
en onder welke auto wil je dat dan monteren? en met welke auto ga je het proberen ?doe mij een setje banden en ik wil t graag proberen
heb je 14 inch velgen ? dan heb ik wel een setje banden en zal Pascal of Roman het voor te doen.met mijn avatar
alfa 75 2l ts
Ben benieuwd hoe dwars ie kan...balans is een hele grote vereiste
Ik ga zaterdag wel ff kijken, inspiratie opdoen!Wordt dit "The greatest Alfarace" van het jaar?
Ik heb vernomen dat het startveld overvol zit...
Ciao, Ron
dit is iets voor de TS cup.balans van een 75 is best mooi. Ik had 50kg veren en geen stabi achter, voor helaas de 30mm stabi (ik wilde een slag dunnere eigenlijk) en 125kg veren (mocht wel naar ~ 100 ofzo) maar toch ging het best leuk met de van Bartman geleende P2B's:
De enige keer dat de 75 echt moest werken in mijn handen..... Olieverbruik en benzineverbruik zoals normaal rijden eigenlijk, maximaal 4500 toeren. Meer heb je toch niet nodig en krijgt alles niet zo op z'n donder.