Zerstören is inderdaad ook een lekker doorrijdnummer.
Om er nog maar een paar ana te halen:
Battery van Metallica
Feuer Frei van Rammtein
Seven Nation Army van The White Stripes(lekkere bas)
Skelletons of Society van Slayer
Ik had nog nooit gehoord van The White Stripes, maar het klinkt lekker ja.Zerstören is inderdaad ook een lekker doorrijdnummer.
Om er nog maar een paar ana te halen:
Battery van Metallica
Feuer Frei van Rammtein
Seven Nation Army van The White Stripes(lekkere bas)
Skelletons of Society van Slayer
Oh dat kroegje komt zo bekend voor maar ik heb het richtingsgevoel van uhh .... nou ja niet van mijn vader geërfd .... vlakbij Jan v Galenstraat dinges ??yeah mooi weer met gouwe ouwe hits uit de speakertjes! Vandaag met oa Raise Your Hands van Bon Jovi, errug lekker!
Wie komt er een biertje drinken in de alfa kroeg?
Absoluut een lekker nummer! Ben niet echt een Rammstein-fanaat maar ze hebben wel fethe nummers gemaakt! Ben meer van de Scandinavische Rockbands!Voor mij ben je zeker wel de jongere generatie, maar met je muzikale smaak is niets mis.Ik had vanmiddag Smoke on the Water lekker uit de speakers galmen,maar ook links 2 3 4 van rammstein hielp lekker met doorrijden
En tsja,hoe oud is de jongere generatie??? ik ben 23...
Nog een lekker doorrijnummer van Rammstein: Zerstören. Beetje rauw, maar wel lekker.
Tis op de de Marnixstraat vlak bij de brandweer en halte rozengracht. Lekker bier en een alfist als kastelein (3.2 V6 Spider), wat wil je nog meer?
Oh dat kroegje komt zo bekend voor maar ik heb het richtingsgevoel van uhh .... nou ja niet van mijn vader geërfd .... vlakbij Jan v Galenstraat dinges ??
Scandinavische rockbands? Is dat het zwaardere werk, grunten en zo?Absoluut een lekker nummer! Ben niet echt een Rammstein-fanaat maar ze hebben wel fethe nummers gemaakt! Ben meer van de Scandinavische Rockbands!Voor mij ben je zeker wel de jongere generatie, maar met je muzikale smaak is niets mis.Ik had vanmiddag Smoke on the Water lekker uit de speakers galmen,maar ook links 2 3 4 van rammstein hielp lekker met doorrijden
En tsja,hoe oud is de jongere generatie??? ik ben 23...
Nog een lekker doorrijnummer van Rammstein: Zerstören. Beetje rauw, maar wel lekker.
Overigens, ik denk niet dat veel mensen deze mening toegedaan is, maar ook dit klinkt niet verkeerd! Draai het meestal thuis onder het genot van een drankje. Wat chillen zeg maar. Maar heb ook een paar CD's in de auto liggen met wat clubmuziek. Ansich wel relaxed. Zorgeloos rondrijden. En ja, ik heb een brede mzuieksmaak.
Dan stap ik NIET bij jou inGezien het feit dat mij vandaag ter oren kwam dat de bassist van slipknot(paul gray) overleden is(op 38 jarige leeftijd,waaraan nog onbekend),heb je kans dat er morgen weinig anders dan slipknot uit mn speakers denderd.
slipknot - duality
Gokje ... liever bij mij ? http://www.youtube.com/watch?v=CvtkUd0kkhUDan stap ik NIET bij jou inGezien het feit dat mij vandaag ter oren kwam dat de bassist van slipknot(paul gray) overleden is(op 38 jarige leeftijd,waaraan nog onbekend),heb je kans dat er morgen weinig anders dan slipknot uit mn speakers denderd.
slipknot - duality
Ai....ik duik van 't weekend de verhuisdozen in om wat Slipknot boven water te halen voor een weekje raampje-los-en-goeie-ouwe-passende-knalharde-muziek-uit-de-speakers-weer-of-geen-weer.Gezien het feit dat mij vandaag ter oren kwam dat de bassist van slipknot(paul gray) overleden is(op 38 jarige leeftijd,waaraan nog onbekend),heb je kans dat er morgen weinig anders dan slipknot uit mn speakers denderd.
slipknot - duality