Ik kom zeker een keer langs, zodra het weer een weekend lekker weer is zal ik de Joshua richting Herkingen sturen. Ik doe wel even een mail vooraf dan.Kijk maar uit Roy, ik weet toevallig waar de eigenaar van mpz zich in verplaatst . Zondag jl. werd de scarbrit van 18 juli uitgezet met rode Spider 4, misschien heb je 'em ook gezien. En kom je hier nog eens langs met die schuit van je?
groetz, wims
Yep dat was ik. ik kon niet meer bij je komen door alle verkeer.Dat moet ik haast zijn geweest reed jij in die rode 33 die ik in mijn oog hoeken zag?vanmorgen op de a1 richting almelo een blauwe 90 of alfetta kon het niet goed zien door de zon. Draaide bij hengelo de snelweg op.
Groeten Rico
Gisteravond stonden er 3, toen stond de mijne er ook bij, die juultjes die daar staan zijn niet meer te redden en dus voor onderdelen. Ik kom hier regelmatig onderdelen halen voor mn juul, Frans heeft alles voor de 105jes.Gespot in Steenwijk om ong.19.15 uur een witte bert.
Gespot vanaf de A6 bij Emmeloord 2 giulia's geparkeerd voor een loods in het industrie gebied.
Grappig. Ik spotte ook een witte Bertone in Giethoorn. Dat was zaterdagmiddagGespot in Steenwijk om ong.19.15 uur een witte bert.
Nou die witte 1600 heeft 10 x minder laswerk nodig als wat ik hier aan projekten voorbij zie komen en met 4 knalharde deuren.Gisteravond stonden er 3, toen stond de mijne er ook bij, die juultjes die daar staan zijn niet meer te redden en dus voor onderdelen. Ik kom hier regelmatig onderdelen halen voor mn juul, Frans heeft alles voor de 105jes.Gespot in Steenwijk om ong.19.15 uur een witte bert.
Gespot vanaf de A6 bij Emmeloord 2 giulia's geparkeerd voor een loods in het industrie gebied.
Alfa noord dusGisteravond stonden er 3, toen stond de mijne er ook bij, die juultjes die daar staan zijn niet meer te redden en dus voor onderdelen. Ik kom hier regelmatig onderdelen halen voor mn juul, Frans heeft alles voor de 105jes.Gespot in Steenwijk om ong.19.15 uur een witte bert.
Hij kwam ook van die richting af.Grappig. Ik spotte ook een witte Bertone in Giethoorn. Dat was zaterdagmiddagGespot in Steenwijk om ong.19.15 uur een witte bert.