Dit topic is niet bedoeld als reclame, maar als een uitnodiging.
Ach, alle GM, VAG, PSA etc. rijders zijn dan nog in Nederland...Ik denk dat Vireo nieuwe doelgroepen gaat aanboren!!goed geregeldkleine 600 alfa liefhebbers alleen van het SCARB zitten dan in italy bij het 100 jarig bestaan van alfa romeo.
Ik hoorde van Driessen dat de guilietta overal in de showrooms dan wordt gepresenteerd .
Volgens mij is daar niet overnagedacht
Niet helemaal, dat geldt alleen voor de BLR rijders. Ik heb alleen voor de Centennial gekozen en vertrek op 22 juni, deze kan ik nog net even meepakkengoed geregeldkleine 600 alfa liefhebbers alleen van het SCARB zitten dan in italy bij het 100 jarig bestaan van alfa romeo.
Ik hoorde van Driessen dat de guilietta overal in de showrooms dan wordt gepresenteerd .
Liefhebbers met interesse in de Giulietta, hebben de afgelopen weken allang de kans gehad om deze in een showroomachtige setting te gaan bekijken, dus zie het probleem niet zo.....goed geregeldkleine 600 alfa liefhebbers alleen van het SCARB zitten dan in italy bij het 100 jarig bestaan van alfa romeo.
Denk dat er van die 600 nog geen 10 mensen serieus interesse hebben danwel uberhaupt een nieuwe Giulietta zouden (kunnen) kopen.goed geregeldkleine 600 alfa liefhebbers alleen van het SCARB zitten dan in italy bij het 100 jarig bestaan van alfa romeo.
En ik denk dat dat een beetje kort door de bocht is. Ik weet zonder al te hard te moeten nadenken nu al 5 (en met hun partners dus 10) mensen die meegaan op de BLR die er of heel serieus over nadenken om er een te kopen/leasen of er al een hebben besteld. En ik ken ook maar een beperkt deel van de deelnemers!Denk dat er van die 600 nog geen 10 mensen serieus interesse hebben danwel uberhaupt een nieuwe Giulietta zouden (kunnen) kopen.goed geregeldkleine 600 alfa liefhebbers alleen van het SCARB zitten dan in italy bij het 100 jarig bestaan van alfa romeo.
Proefrijden kan de 19e bij Vireo ook nog nietEn ik denk dat dat een beetje kort door de bocht is. Ik weet zonder al te hard te moeten nadenken nu al 5 (en met hun partners dus 10) mensen die meegaan op de BLR die er of heel serieus over nadenken om er een te kopen/leasen of er al een hebben besteld. En ik ken ook maar een beperkt deel van de deelnemers!Denk dat er van die 600 nog geen 10 mensen serieus interesse hebben danwel uberhaupt een nieuwe Giulietta zouden (kunnen) kopen.goed geregeldkleine 600 alfa liefhebbers alleen van het SCARB zitten dan in italy bij het 100 jarig bestaan van alfa romeo.
En ondanks alle preview-kansen zou ik ook heel graag even bij de dealer langsgaan en eindelijk willen proefrijden. Dat zie ik in Italië nog niet zo snel gebeuren.
Denk dat er van die 600 nog geen 10 mensen serieus interesse hebben danwel uberhaupt een nieuwe Giulietta zouden (kunnen) kopen.goed geregeldkleine 600 alfa liefhebbers alleen van het SCARB zitten dan in italy bij het 100 jarig bestaan van alfa romeo.
Is dus juist voor de dealer positief, want dan komen dus niet al die liefhebbers onnodig proefrijden, folders jatten, urenlang praten en koffiedrinken om vervolgens in een oud barrel naar huis te rijden.![]()
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Ik snap de dealers wel, het is natuurlijk het leukst als je zelf ook nog wat aanloop hebt rond de centenario. Dat het proefrijden in Italië niet gaat lukken stelde ik meer vanuit het tijdsaspect dat er tijdens zo'n BLR niet zo heel veel tijd is om dat even tussendoor te regelen. En ik weet uit ervaring dat buitenlandse dealers er niet altijd even happig op zijn om iemand te laten proefrijden die wel heel duidelijk niet bij ze gaat kopen (als je daar komt met je NL-rijbewijs zeg maar).Proefrijden kan de 19e bij Vireo ook nog nietEn ondanks alle preview-kansen zou ik ook heel graag even bij de dealer langsgaan en eindelijk willen proefrijden. Dat zie ik in Italië nog niet zo snel gebeuren.. Ik denk overigens dat de kans op een proefritje in de Giulietta in Italië groter is dan in NL.
Daarbij denk ik dat de doelgroep een veelvoud is van de 600 alfisten die toevallig dan net in Italië zijn....Dus om dan je plannen helemaal af te stemmen op een relatief kleine groep lijkt me wat overdreven. Als we terug zijn is de Giulietta er heus ook nog wel en kunnen er vast nog naar hartelust proefritjes gemaakt worden. Met alle respect, maar ik vind het een beetje gezeur om het gezeur om de gekozen datum ter discussie te stellen, omdat "wij" er toevallig niet zijn. Gaat nergens over.