We hebben een leuke rit gereden. Op het eind won de vermoeidheid het van de nieuwsgierigheid naar de uitslag en de goede antwoorden. Het decoderen van de Enigma etappe was het laatste zetje wat ik nodig had, toen zijn we naar huis gegaan.
De opzet vond ik erg geslaagd, het thema D-day kwam overal in terug. De eerste keer voelden we ons nog behoorlijk genaaid door de matzwarte rat (we stonden nietsvermoedend bij een post van de organisatie), de tweede keer stopten we keurig en de derde keer bleken de gele koplampen niet te horen bij de Alfetta maar bij de 33 van Jorick. In een enorme stofwolk vol de berm in gedoken, spanning & sensatie in zo'n rit
Ik ben nog wel benieuwd naar wat antwoorden; Skoda viel natuurlijk niet onder de Duitse legers. Wie vult er aan?
De Giulia heeft het perfect gedaan, echt een heerlijk scheurijzer voor zo'n nachtje. De extra lampen kwam weer goed van pas, die maken toch het verschil tussen met 50 of met 80 over de landweggetjes, en nog steeds geen bordje missen. Op de terugweg nog even het gas onderin gehad, bij 187 op de GPS moest het gas eraf maar was de koek nog niet op. 200 ligt binnen bereik, niet slecht voor een bijna 40 jaar oude bolide
Seekle, Ronald en de anderen die zich ingezet hebben bedankt weer