Nice driving MarcRace 2 achteraan starten door het uitvallen en ja, regen! Top, kon ik wat plaatsen goed maken, denk meeste inhaalacties ooit voor mij.
Nice driving MarcRace 2 achteraan starten door het uitvallen en ja, regen! Top, kon ik wat plaatsen goed maken, denk meeste inhaalacties ooit voor mij.
Een waar visitekaartje voor de racerij: zo leuk kan het zijn! En niet alleen in de Challenge natuurlijk.@Dennis: Nee zo goed als het hele veld stond op regenbanden. Maar de grip was goed (alleen in de snelle linkerbochten merkte ik dat mijn 2e handsje rechtsachter wat minder was). Had het gelijk bij het opwarmen al door, dit gaat heel goed worden, we hadden de afstelling goed voor elkaar, zoals je kunt zien. Zat gewoon ook tussen de oren helemaal goed.
Mooi dat iedereen er van geniet, daarom zet ik ze er ook op. Heb er zelf ook zeer van genoten!
Erg gaaf filmpje, netjes gereden ook al vind ik het verschil met de rest van het veld stunningEen waar visitekaartje voor de racerij: zo leuk kan het zijn! En niet alleen in de Challenge natuurlijk.@Dennis: Nee zo goed als het hele veld stond op regenbanden. Maar de grip was goed (alleen in de snelle linkerbochten merkte ik dat mijn 2e handsje rechtsachter wat minder was). Had het gelijk bij het opwarmen al door, dit gaat heel goed worden, we hadden de afstelling goed voor elkaar, zoals je kunt zien. Zat gewoon ook tussen de oren helemaal goed.
Mooi dat iedereen er van geniet, daarom zet ik ze er ook op. Heb er zelf ook zeer van genoten!