Dennis, zie wiki en Google Maps. Helaas laat Zwitserland geen Google Streetview toe.en is er ook iets boven op de tunnel?
Dennis, zie wiki en Google Maps. Helaas laat Zwitserland geen Google Streetview toe.en is er ook iets boven op de tunnel?
In Zwtiserland wordt een snelheidsovertreding tegenwoordig als een milieudelict gezien en kan daardoor zeer zwaar bestraft worden.. Inderdaad opletten dus.Als je via de gotthardpas rijd moet je wel oppassen, er staat daar ergens een flitspaal en die heeft me vorig jaar voor 20 km te hard 650 CHF gekost.
Dat hoop ik ook!Nu ben ik even in de war (of misschien toch niet?)
Ik lees op www.alfisti.com (klik op CENTENARY;the programme) dat er geen zaterdagavond programma is behalve een vuurwerk om 11.00 pm en dat het diner en feestavond met muziek waarvoor € 132.00 voor 2 personen is betaald kom te vervallen.
Hiervoor in de plaats wordt tussen 11.30 am en 1.30 pm een lunchbuffet aangeboden...dit schijnt al een tijdje bekend te zijn.
Ik hoop dat ik het verkeerd begrijp.
Huib Schreuder
Misschien kan hier iemand van de organisatie BLR op reageren!
Ik heb nog helemaal geen progamma gezien wat de SCARB volgt!
Ben daar wel erg benieuwd naar.
gr Jan
De vorderingen voor het officiele programma vanuit Alfa Romeo zijn gewoon te volgen op www.alfisti.com, je hoeft je nu zelfs niet meer te registreren om het forum te lezen.Misschien kan hier iemand van de organisatie BLR op reageren!
gr Jan
Dat ik Gerrit kan mailen dat snap ik natuurlijk ook wel!Misschien kan hier iemand van de organisatie BLR op reageren!
gr Jan
Je kan gerrit ook gewoon maillen, je vragen worden gewoon beantwoord
Wist niet dat je kwaad werdDat ik Gerrit kan mailen dat snap ik natuurlijk ook wel!Misschien kan hier iemand van de organisatie BLR op reageren!
gr Jan
Je kan gerrit ook gewoon maillen, je vragen worden gewoon beantwoord
Één antwoord hier of tientallen mailtjes beantwoorden de keuze is gemakkelijk denk ik.
gr Jan