Ik bedoelde Unificata, maar misschien vergis ik me ook. Ik dacht dat alleen de Unificata modellen onderstaande grille hadden. Zo'n grote glimmende joekelWas ik niet... wat is een "unificate grill"?
Ik bedoelde Unificata, maar misschien vergis ik me ook. Ik dacht dat alleen de Unificata modellen onderstaande grille hadden. Zo'n grote glimmende joekelWas ik niet... wat is een "unificate grill"?
Het filmpje staat in een artikel op geenstijl.nl over stadswachten in Amsterdam. En wie kijkt er nou niet op geen stijl...?Ha ha ha ha! Jemig, hoe heb je dat gevonden??? Ben ik idd ergens afgelopen dagen. Jamer dat het filmpje op houdt net voordat het weer groen wordt... VROEm.Als ik een Bertje in Amsterdam zie denk ik; de Block!
Wat een lekkere Bertone
(Bron: geenstijl.nl)
Patrick.
Manderveenseweg ?? bij weerselo?Hé sprint88, ben ik jou laatst niet tegengekomen op de Manderveenseweg?
We hebben elkaar nog gegroet.
dat was ikkeNet in Nijker een prachtige rosso GTV6 met Zender Milano's!
Het was bij Tubbergen. Ik reed richting Tubbergen.Manderveenseweg ?? bij weerselo?Hé sprint88, ben ik jou laatst niet tegengekomen op de Manderveenseweg?
We hebben elkaar nog gegroet.
Ik denk dat het iemand anders geweest moet zijn tenzij het de racesprint was natuurlijk
Ik ben daar niet geweest de laatste tijd dus heb je in iedergeval netjes iemand anders gegroet
grt rogeralfa