en al weer weekend!
vanavond al weer ff aan de gang geweest met de giulia. de kale bodem deels al in de chemische zink fusfaat gezet dat is echt zooi

maar werk perfect op kaal staal en in de naden om af te sluiten. van de week ook ff 2 profielen meegenomen van het werk om de stoel frame's op te bouwen. altans de bestuurders stoel word verstelbaar. de bijrijders stoel ben ik nog niet over uit... vandaar ook dat de bodem nog niet volledig in die zooi staat want moet die balken er nog in lassen.
ook ondertussen al het staal een beetje bij elkaar aan het zoeken om te laten coaten zodat het straks gangbaar en netjes is
nu kwam ik nog op het volgende ik heb 2 type stuurhuizen liggen de gene uit mijn supertje (die wil ik eigenlijk gaan plaatsen) en uit de nuova. alleen kwam ik er achter dat een nuova stuur niet zo op een super stuuras past
nu wil ik straks een sportstuur in de giulia hebben alleen vraag ik me af voor welk type de sportnaaf geleverd word..... ik heb het idee gekregen dat er maar een soort te krijgen/koop is maar op welke van de 2 past deze dan???????? voor ik straks een naaf voor jan doedel koop

iemand hier iets zinnigs over?
Met vriendelijke groet Pieter.
Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...