za jun 12, 2010 08:38
jammer dat er zo weinig Alfa`s waren, ondanks een paar keer code rood toch lekker kunnen rijden en testen.
alle omstandigheden waren aanwezig, van droog, naar vochtig naar nat. Echt ideaal om de auto te testen (en jezelf..) onder alle omstandigheden. Merkte dat ik 3 van de 4 944`s aankon die reden, en die laatste scheelde niet eens zo heel veel had ik de indruk..
eerste droge sessie nieuw persoonlijk record, met 2.09.3. Sorry Barend, vrees dat die 2.08 die eind vorig jaar met mijn grote mond meer als grap heb geroepen er dit jaar ook nog wel gaat komen...
Helaas is van de opnames met de camera (die ik eindelijk aan de gang heb) 1 bestand niet leesbaar (ga kijken of ik het kan repareren, zitten mooie beelden op van sparren met een 944) en mijn laatste (mooiste)sessie paste blijkbaar niet meer op het sd-kaartje... extra kaart dus maar, en tijdig wisselen.
Zal kijken of ik delen ervan binnenkort op jouw buis kan zetten...
goede dag gehad in ieder geval!
Wijnand ging ook wel goed geloof ik, klonk in ieder geval wel zo! Jammer dat je met turbo niet bij de BRAVO kan/mag rijden!
Laatst gewijzigd door
vV op za jun 12, 2010 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.