op een racer misschien als het echte zijn. op een niet verlaagde straat auto met een 1.4...oh die pins. jah die zijn nep :p zitten er op gepplakt.
leuk effect he
omg
op een racer misschien als het echte zijn. op een niet verlaagde straat auto met een 1.4...oh die pins. jah die zijn nep :p zitten er op gepplakt.
leuk effect he
omg
Tja, met zo'n ver-VAG-de 33 kan je hier aardig wat commentaar verwachten. Het barst hier van de originaliteits-geile Alfisten. Myself included.wat nou??
Hij is nog 'under construction'.
ga er nog heel wat aan doen maat vereist flappen die ik niet heb.
volgens mij draaide dit topic trouwens over velgen
Dus toch je 75 maar met zn bek op de grond???Tja, met zo'n ver-VAG-de 33 kan je hier aardig wat commentaar verwachten. Het barst hier van de originaliteits-geile Alfisten. Myself included.wat nou??
Hij is nog 'under construction'.
ga er nog heel wat aan doen maat vereist flappen die ik niet heb.
volgens mij draaide dit topic trouwens over velgen
Maar zolang je de 33 niet echt stuk maakt: leef je lekker uit met stickers, verchroomde plastic "sier"delen, strafbare verlichting en meer van dat soort Halfords gein. Ik beloof daar verder niks van zeggen als jij belooft geen gevaarlijke situaties te veroorzaken met je strobe lichten wanneer iemand je in haalt die zijn geld liever aan een snellere auto uitgeeft dan aan plak-tjoening.
Back on topic: ik denk dat die velgen beter tot hun recht komen na een verlaging van een paar cm's. Nu lijken we wat iel in de wielkasten. Als je rustig (dus stapvoets) over dremels rijdt, met de wielen over het hoogste punt kom je vast de straat wel in.
omg indeedoh die pins. jah die zijn nep :p zitten er op gepplakt.
leuk effect he
omg
Dus toch je 75 maar met zn bek op de grond???bla bla bla
Back on topic: ik denk dat die velgen beter tot hun recht komen na een verlaging van een paar cm's. Nu lijken we wat iel in de wielkasten. Als je rustig (dus stapvoets) over dremels rijdt, met de wielen over het hoogste punt kom je vast de straat wel in.
Kijk das iets waar ik iets aan heb. Dankjewel.