Vanavond eerder (21:10) een blauwe 155 met trekhaak en leuk geluidje voor me vlak bij utrecht.
xx-DF-10
Ik denk ik brul even mee met de rijstraket
Ik ben zelf maar gestopt met zwaaien... in de MiTo wordt je helemaal met de nek aangekeken... met de 166 of 156 kreeg ik nog weleens een seintje terug, maar ook veel minder als bijvoorbeeld met de 75, 33 of GTV6.Zojuist in downtown Dongen op de rotonde bij de voetbalvelden een zwarte spider IV. Ikke in een grijze GT (ja ook daar rijden wel eens liefhebbers in, al wordt ik vaak erg vreemd aangekeken als ik een klassieke Alfa-rijder complimenteer...).
Overdrijven is ook een vakIk ben zelf maar gestopt met zwaaien... in de MiTo wordt je helemaal met de nek aangekeken... met de 166 of 156 kreeg ik nog weleens een seintje terug, maar ook veel minder als bijvoorbeeld met de 75, 33 of GTV6.Zojuist in downtown Dongen op de rotonde bij de voetbalvelden een zwarte spider IV. Ikke in een grijze GT (ja ook daar rijden wel eens liefhebbers in, al wordt ik vaak erg vreemd aangekeken als ik een klassieke Alfa-rijder complimenteer...).
Jij bent vandaag mijn dame tegen gekomen die de Bert mee had (147 ligt in de kreukels..) Ze heeft je zien zwaaien.Vandaag in mijn straat vlak voor mijn huis een rode bert met witte streep
(maasstraat heemskerk)
Bekende van hier? we hadden iig contact met elkaar.