Morgen gaan mn wielen weg, eindelijk..
Hopelkijk liggen ze er binnen nu en 2 weken onder
Foto's volgen snel!
Witte superturimso's !!!! WHoaaaaaOm te coaten
Ik heb witte oz super tursimo's 16 "
Ik heb van Sander nog wannabee OZ's gekregen ... dus misschien binnenkort ook onder mijn wagen (als ik iets nieuws vind)gaaf he, ben stiekem ook wel trots
Even aan Sander (brolli21) vragen, die heeft ze ook later besteld voor zijn OZ'sblijven mooie dinge he...
Nu alleen nog op zoek naar de stickers
ben benieuwd!Komen toyo's onder...215/40/16
Zal m us aan zn mouw trekken dan
Ah tering, nekklachten! Rechtsbijstand al ingelicht ?Nu even niet zo'n leuk bericht!
Vanmorgen de wielen weggebracht..Daarna ff met de kleine van mn zus naar de winkel geweest.. Op de terugweg moest ik uitwijken voor een andere auto
Ik kon helaas geen andere kant op dan de stoep op en tegen een betonnen paal aan.. Ikke meteen die kleine uit de auto gehaald en naar de schade gekeken..Moet ander zijsscherm op, andere koplampen en bumper heeft schade.. Hopelijk kan ik die er nog utpoetsen..
Voor het eerst in mn leen ben ik blij dat mn auto verlaagd was..Omdat ie zo laag is kwam ik vast te zitten op stoep..Anders was ik verder en harder doorgeschoven en was het waarschijnlijk erger afgelopen..
Vnaaf ff de auto op de brug om naar de onderkant te kijken, hopelijk niet teveel schade...
De kleine heeft gelukkig niks en ik heb na een doktersbezoek medicijnen gekregen..Heb ontzettend last van nek en hoofdklachten en moet rustig aan doen..Als de klachten blijven moet ik ervoor in therapie..
Hopelijk volgende keer weer beter nieuws