Merijnnieuwenhuis
Full Member
Full Member

RE: SCARB 5/6 juni D-Day Nachtrit

wo jun 09, 2010 14:46

Briljant ronald :lol: ik hoor het hele verhaal van jou wel weer onder het genot van een biertje
75

Mito 1.3 volgens nummerbord een JTD

gehad: , fetta, 75 imola, 33 QV S, 75 3.0 QV, 75 1.8 carbs, 155 2.0 16v

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: SCARB 5/6 juni D-Day Nachtrit

do jun 10, 2010 00:56

Skoda niet Duits? Dat was ook toen al overgenomen toch?
Skoda is pas nadat de muur gevallen is overgenomen.
Duh, je moet wel heel jong zijn om dat niet te weten (en dat zijn wij niet meer :wink: ). Maar de mannen beredeneerden dat Duitsland aan het begin van WO II Tsjechie binnen was gevallen en dat een Tsjechisch leger dus wel als Duits aangemerkt zouden zijn... Ach, een mooie instinker toch?

Gisteren trouwens nog even nagepraat met de navigator. Dit vond het onvergeeflijk dat hij geen goede zaklamp had geregeld, is van mening dat ze absoluut een paar domme punten hebben laten liggen, en en en... Kortom, volgend jaar wordt het vechten om die bijrijderstoel :twisted:
Ik krijg regelmatig te horen dat mensen geen navigator kunnen vinden en dus op het laatste moment niet mee gaan. Dat zijn uiteraard smoesjes, maar ik moet zeggen dat ik vaak genoeg zie dat mensen wel "gekoppeld" raken. Vooral ruim tevoren op het forum vragen om een lift, dikke kans dat dat gaat lukken.

Kakel
Full Member
Full Member

Re: RE: SCARB 5/6 juni D-Day Nachtrit

do jun 10, 2010 07:32

Wow, wat een gave rit moet dat geweest zijn. De mannen hebben zich in ieder geval super vermaakt, met het tot in de puntjes uitgewerkte thema. Mijn lesje nachtrit vooraf heeft goed gewerkt, de gloednieuwe navigator heeft goed z'n best gedaan en zich prima vermaakt. Via de sms ben ik in de Pyreneeen goed op de hoogte gehouden gedurende de nacht 8).
Bestuurder vond het al bijna jammer dat hij dat paaseitje niet had opgegeten. Visgraatrijden is zijn favoriet en een stukje meer ervan had hij niet erg gevonden :wink:
Skoda niet Duits? Dat was ook toen al overgenomen toch? Ach ja, zo blijft het puzzelen ook voor doorgewinterde rittenrijders een uitdaging.
Doordat de mannen wel alle vragen vooraf hadden doorgenomen, hebben ze helaas de tussenstop gemist. Het voedselpakket bij de start maakte dat trouwens wel enigszins goed, zo'n pakket mag bij de nachtrit vaker worden uitgedeeld!
Natuurlijk in Delft wel de kortste route genomen nadat geconcludeerd werd dat de route langs ons oude huis ging, maar ook een stukje afgesneden kon worden zonder een vraag te missen. Wel grappig om in de bol-pijl-aanwijzingen je eigen stad terug te zien.
Ik heb erg moeten lachen om de aanwijzingen in het routeboek over de matzwarte Alfetta. Wat een feest moet dat geweest zijn.
Eens kijken, misschien volgend jaar wel met twee auto's. Ik vrees dat de navigator het zodanig leuk vond dat hij volgend jaar weer wil.
@ Kakel: het aanbod van een lesje blijft bestaan hoor ;)
Is goed, stippel maar alvast een route uit :lol:

Groetjes mevrouw Kakel
Nu:
156 SW
Frans leasehok
Kia Sorento

Gehad:
33 1.7 16 KlepperT Quuf
33 1.7 I.E. met ABS
33 1.4 I.E.

Terug naar “Evenementen”