1....2....3....4...
Met te fragiel bedoel ik vooral dat ik zorgen heb bij de kwaliteiten die de PVV bij elkaar weet te krijgen. Ik krijg iets te vaak LPF flash backs. Ook een (1) sterke persoonlijkheid met een kudde volgers.
De coalitie VVD-CDA-PVV wordt daardoor al gammel, nog los van het risico op "verliezers gevoel" bij het CDA de komende tijd. De VVD kan hier in mijn optiek alleen maar aan verliezen.
De combinatie VVD-PVDA-CDA lijkt me geen haalbare kaart, gezien de afgelopen Balkenende-debacles. Twee verliezende partijen zijn verre van ideaal voor de huidige economische situatie lijkt me.
En de overige partijen liggen naar mijn gevoel te ver uit elkaar om een degeljke coalitie te vormen. En een 4 partijen coalitie, met groot links kamp....hmmm...doe maar niet....
Kortom: ik gok dat we over een jaartje weer mogen.
Jij baseert je gedachten op de LPF geschiedenis? Als ik de kandidatenlijst van de PVV zie kan ik geen prutsers ontdekken.
Ik hoop dat ze alle 24 Nederlands blijven spreken zoals Wilders dat doet. Niet om de pot heendraaien maar zeggen waar het op staat!
Dan kan iedereen het verstaan. Aleen dat is al een verrijking voor de Nederlandse politiek.
Elke partij heeft een aantal kudde-volgers zoals jij ze noemt. De PVDA heeft er 27 van de 30, daar hoor ik je niet over.......
Een aantal pagina's terug heb ik een link van Mr. Theo Hiddema bij DWDD geplaatst. Hij heeft het daarin over de bank vol PVDA kamerleden
die als enige natte droom hebben om ooit ergens Burgermeester van een middelgrote Nederlandse stad te worden......
Het CDA heeft nu een kater, maar geloof mij maar dat als ze mee kunnen regeren zijn ze erbij.
En laten we eerlijk zijn, daar zitten best een aantal ervaren ex-ministers en ex-staatssecretarissen bij.
Jammer dat Prins Camiel niet meer in de kamer terugkomt, hij verzorgde meer asfalt dan zijn 4 voorgangsters bij elkaar.
Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.
Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....
.