Die door de SCARB is geregeld voor de 9dgn BLR. Naam moet ik ff opzoeken in de brief...je verblijft 1 nacht in Tellfs,en welk hotel heb je als ik vragen mag ?
groet Rob GTV6.
Die door de SCARB is geregeld voor de 9dgn BLR. Naam moet ik ff opzoeken in de brief...je verblijft 1 nacht in Tellfs,en welk hotel heb je als ik vragen mag ?
groet Rob GTV6.
Vooral niet vergeten de 100 x 100 beurs Novegro Expo te bezoeken bij Linate-Milano vliegveldVraag al een tijdje naar een overzicht, mss zelf maar eens beginnen met verzamelen en met jullie toevoegingen een compleet plaatje creeren hier?
Gegevens gehaald uit aankondiging hier op de site en de verkregen brieven. Mis ik nog wat jongens?
Er staan bij mij wat vragen open:
- wat doen we vrijdag?
- komen er nog meer activiteiten zonder bijbetaling en inschrijving?
En niet te vergeten het officiele programma van Alfa zelf (bron: www.alfisti.com):Vooral niet vergeten de 100 x 100 beurs Novegro Expo te bezoeken bij Linate-Milano vliegveldVraag al een tijdje naar een overzicht, mss zelf maar eens beginnen met verzamelen en met jullie toevoegingen een compleet plaatje creeren hier?
Gegevens gehaald uit aankondiging hier op de site en de verkregen brieven. Mis ik nog wat jongens?
Er staan bij mij wat vragen open:
- wat doen we vrijdag?
- komen er nog meer activiteiten zonder bijbetaling en inschrijving?
http://www.parcoesposizioninovegro.it/p ... ticolo=399
en hier het hele R.I.A.R.programma rond Expo Rho-Pero Milano, en 24 juni hele dag op Autodromo di Monza
http://www.riar.it/raduni/pdf/en/201006 ... nary_p.pdf
München is inderdaad een omweg en een bewuste keuze, daar ligt ons 5-sterren hotel (mijn ouderlijk huis), en dat zijn de wegen waar ik heb leren autorijden...lijkt me geweldig om daar al die Alfaatjes te zien rijden. Dat de andere korte rit-rijders daar niet langs gaan vind ik logisch, dus wij haken wel weer aan als de karavaan ergens in de Alpen is.Via Munchen? Lijkt me een omweggetje, maar misschien is dit bewust?
Over de dinsdag-optie zoals ik al eerder heb aangekaart: Hylke vindt dit dus ook een optie....who's next?