![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tis dat ik al een gtv project heb aangeschaft..Denk dat wat jij hier aanbiedt een 200% betere basis is...
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Nogmaals jammer, hoop dat ie in soortgelijke (lees: vaardige
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Grtz, fRank
Gaat helemaal goedkomen Constantijn....Ik heb de indruk dat de nieuwe eigenaar er net zo wijs mee is als ik was....![]()
Hopelijk wordt het project voortgezet, en blijven we hier allemaal ook middels het forum van op de hoogte..... Frank....
Jij weer?Gaat helemaal goedkomen Constantijn....Ik heb de indruk dat de nieuwe eigenaar er net zo wijs mee is als ik was....![]()
Hopelijk wordt het project voortgezet, en blijven we hier allemaal ook middels het forum van op de hoogte..... Frank....![]()
Grtz, fRank
Jij weer?Gaat helemaal goedkomen Constantijn....Ik heb de indruk dat de nieuwe eigenaar er net zo wijs mee is als ik was....![]()
Hopelijk wordt het project voortgezet, en blijven we hier allemaal ook middels het forum van op de hoogte..... Frank....![]()
Grtz, fRankNog 1 erbij. Goeiedag. Bezig met een raceteam? Fotookes natuurlijk...
fRank moet gewoon ophouden met auto's kopen
Gtv 2.0 75 sloop tbv racert Gtv 2.0 L racert '79 trackday-tool to be..ooit Gtv6 2.5 '83 daily driver for now!
Giulietta 2.0 L '84 under construction 75 2.0 carbs '87 TS techniek 75 3.0 v6 America '88 leah, airco 90 v6 2.5 '88 75 TS '90
fRank moet gewoon ophouden met auto's kopen
Weet ik , het is ook de bedoeling om de rooie 2000 carbs reeser weer van de hand te doen tzt.nog 1 erbij..hebj e nog wel plek over..
wel iets aparts..zal hem nog wel us aanschouwe..
en je kan er maar in 1 tegelijk racen or..
Zeker om ruimte te krijgen in je onderschriftWeet ik , het is ook de bedoeling om de rooie 2000 carbs reeser weer van de hand te doen tzt.
Grtz, fRank