Donkerblauw of écht blauw?een 156 sw blauw op de A1 bij hoevelaken 160+
Wooow, cool! Die kende ik nog niet. Mooi zwart is niet lelijk. Zo duiken ze toch nog af en toe op.gister in Haarlem een 33 1.7 qv gespot
ook type 3 handvatten (of zelfs hele deuren)Wooow, cool! Die kende ik nog niet. Mooi zwart is niet lelijk. Zo duiken ze toch nog af en toe op.gister in Haarlem een 33 1.7 qv gespot
Zie ik het nu goed: heeft deze type 2 type 3 dakgootjes? Had mijn Nero type 2 ook....
Dat waren mijn broer en ik met zijn nieuwe SZ die we 's ochtends bij Sam van Lingen (Vireo) hadden opgehaald. Ik zat trouwens achter het stuur toen je ons gespot had in Goor. Wat een fantastische auto!Vanmiddag rond half 3/kwart voor 3 een SZ bij Goor... Ging daarna richting Delden. Aan het kenteken te zien een vers ingevoerd exemplaar! Zie je dan toch niet zo vaak in het wild...
Greetz,
Bas
donker blauwDonkerblauw of écht blauw?een 156 sw blauw op de A1 bij hoevelaken 160+
Vandaag ook weer verschillende semi-klassieke Alfa's gespot, waaronder:Bijdragen met privacy-gevoelige informatie worden zonder verder bericht verwijderd. Daaronder vallen o.a.:
- kentekens (ook delen van) in de tekst of leesbaar op de foto
- alle informatie die herleidbaar is naar personen of adressen, zowel in de tekst als op foto’s, tenzij dat met goedkeuring van betrokkene gebeurt.