nu nog weloei die valt onder de catagorie minder leuke respons
Maar is dat een vast gegeven, zijn dat de voorwaarden ?
Ik heb er zelf geen idee van
nu nog weloei die valt onder de catagorie minder leuke respons
Maar is dat een vast gegeven, zijn dat de voorwaarden ?
Ik heb er zelf geen idee van
slaat op de voorwaarden
typefoutje zie ik nu, maar hoe bedoel je "nu wel nog", dat slaat op voorwaarden zeker toch.
Toch niet op respons..............
ook een leuke deze, denemarken had toch een eigen goal gescoord......................Probleem wordt het pas met dubbele paspoorten, mag je dan kiezen?
Das niet "on topic" kees.Ok, genoeg gelachen toch
Weer on topic:
Maken die Noordkoreanen met hun jaren 70 speelstijl het Brazilie gewoon nog even echt lastig..................................................
Ik doelde alleen op de paspoorten, dat ging een beetje oftopicDas niet "on topic" kees.Ok, genoeg gelachen toch
Weer on topic:
Maken die Noordkoreanen met hun jaren 70 speelstijl het Brazilie gewoon nog even echt lastig..................................................
Ik kan het ook niet meer horen door de vreselijke irritante hordes bijen en wespen die dwars door alles heen zitten te gonzen .
Ik hoor de uitslagen na de wedstrijden wel.
Gaat nog een staartje krijgen. Ik ben eens benieuwd of Bavaria te hulp schiet. Ze hadden wel beter mogen informeren want geheel onbegrijpelijk is het niet hoewel ik het wel overtrokken vind. Mja, niet slim van de FIFA om dit zo breed in beeld te brengen, Bavaria krijgt nu meer aandacht dan.....euh, dat ander bier merk.Beetje jammer dat de commercie de sport hoe langer hoe meer aan het overschaduwen is. Dankzij de extra aandacht van de FIFA zal de "illegale" stunt van Bavaria daarentegen bij de meeste mensen een stuk langer indruk maken dan al dat lawaai spul van sponsor Heineken.