met een oerhollandse datum?, wat een jank datum zeg, jeetje.Nope... Italiaanse toestanden...We komen inmiddels dichtbij....is er al meer nieuws?
met een oerhollandse datum?, wat een jank datum zeg, jeetje.Nope... Italiaanse toestanden...We komen inmiddels dichtbij....is er al meer nieuws?
Uhmmm....ben ik de enige die dit niet snapt?met een oerhollandse datum?, wat een jank datum zeg, jeetje.Nope... Italiaanse toestanden...We komen inmiddels dichtbij....is er al meer nieuws?
Nope we zijn met zn twee ...Uhmmm....ben ik de enige die dit niet snapt?met een oerhollandse datum?, wat een jank datum zeg, jeetje.Nope... Italiaanse toestanden...
Met zn drieenNope we zijn met zn twee ...Uhmmm....ben ik de enige die dit niet snapt?met een oerhollandse datum?, wat een jank datum zeg, jeetje.
3 is teveel,en dan kom ik er ook nog bij als nummer 4...Met zn drieenNope we zijn met zn twee ...Uhmmm....ben ik de enige die dit niet snapt?
Alle die' hard alfa freaks zijn dan toch nog in Milaan?!?!? tenminste ikke wel. je kan niet met alles rekening houden natuurlijk, maar een of twee weken later moest toch geen probleem zijn?. Maar zou wel aan mij liggen, er was dit jaar geen viva italia (Assen) dan baal je toch dat je die andere' italia dag moet missen......met een oerhollandse datum?, wat een jank datum zeg, jeetje.Nope... Italiaanse toestanden...We komen inmiddels dichtbij....is er al meer nieuws?
En de die hards met een minder grote portemonnee in Zandvoort....Alle die' hard alfa freaks zijn dan toch nog in Milaan?!?!? tenminste ikke wel. je kan niet met alles rekening houden natuurlijk, maar een of twee weken later moest toch geen probleem zijn?. Maar zou wel aan mij liggen, er was dit jaar geen viva italia (Assen) dan baal je toch dat je die andere' italia dag moet missen......met een oerhollandse datum?, wat een jank datum zeg, jeetje.Nope... Italiaanse toestanden...
Of die-hards die het programma in Italië enorm tegen vinden vallen (ik heb deze periode vrij genomen maar besloten om niet naar Italië te gaan)Of die-hards die geen vrij kunnen krijgen...