U mag vragen. Daar lijkt me dit topic bij uitstek voor bedoeld.Kom met schone auto, die ik even in de Mequiars NTX wax heb gezet, met dat laagje ga ik er vanuit dat hij er wel af zal gaan
Maar zal wel een beetje in een flacon meenemen, goede tip.
Dus alleen spider rijders krijgen een neusstikker? Op mijn 916GTV krijg ik ook geen schildje gemonteerd aan de bumper oid.deurschildjes met equipenr. zijn standaard bij de BLR. Net als de motorkapsticker voor de Spiderrijders (die ook gewoon het plastic schildje krijgen en vervolgens moeten kiezen waar ze hun nummer opplakken - no worries, op de deurstickers zit dat nummer er al op).
Is mijn eerste BLR dus ken niet de standaard procedures. Don't mind me asking
Ik begon acuut te twijfelen. In 2006 kregen alleen de Spiders een neussticker, dacht ik. Maar ik heb net even de foto's van 2009 teruggekeken, en daar zie ik toch echt ook 916GTV's met stickers (zie fotoalbum Scarb-site, even naar beneden scrollen voor de sfeerimpressie). En het staat mij idd vaagjes bij dat vorig jaar iedereen de keuze kreeg. Dus ik denk dat het wel goedkomt voor je. Met tie-wraps en duct-tape maak je trouwens ook snel vrienden op zo'n BLR. Het erafhalen van de sticker is denk ik niet het probleem dat Dink probeert te tackelen, maar die ellendige luchtbelletjes omdat je iets van 2D op 3D probeert te plakken.
De standaard procedure is kortgezegd: parkeren bij het startpunt, met je SCARB-pasje melden bij de inschrijftafel, daar krijg je een papieren tasje met daarin het routeboek, de polo-shirts, de deurstickers, je equipenummer dat je dus nog op je plastic schildje of neussticker moet plakken, het plastic schildje en de neussticker. Stickers, plakken, vlaai eten, koffie drinken, vertrekken. In de loop van de dag kom je overal wel weer equipes tegen. Lunchplek mag je vaak zelf bedenken. 's avonds inchecken bij het hotel, even opfrissen, een beetje bandentrappen, daarna wordt er met z'n allen gegeten met als dagelijks hoogtepunt het verslag van de service-auto over de pechgevallen.