Gebruikersavatar
Gerrit Mobach
Member
Member
Berichten: 228
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 12:52
Locatie: Berlicum

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

do jun 17, 2010 23:36

Even een korte reactie van mijn kant bij wijze van uitzondering. S.v.p. geen PB's of e-mails, we hebben geen tijd om daarop te reageren.

Er zijn zaterdag 'originele' Centennial' stickers te koop bij de start, indien er nog over blijven zal de rest te koop zijn op woensdagavond in hotel Dino in Baveno voor de deelnemers van de 'korte' versie. Verder is er op woensdag (23-6) vanaf 17:00 in hotel Bristol in Stresa, waar de deelnemers van de BLR verblijven, mogelijk om originele Centennial merchandise te kopen.

Wat betreft het startpunt voor de "korte" Centennial versie van dit avontuur, iedereen is gevraagd op te geven wanneer men vertrekt. Diegene die hebben geantwoord op woensdag te vertrekken zijn geïnformeerd dat er, onder begeleiding, centraal vertrek is geregeld met service wagen. Het is ,om organisatorische redeneren, niet meer mogelijk om hier nog voor aan te melden.

Alle deelnemers krijgen een roadbook in hotel Dino in Baveno met alle informatie die tot 2 weken terug voor handen was. Alle info die erna nog beschikbaar kwam is aan de deelnemers doorgestuurd per e-mail. Verder is er nog een verrassing voor iedereen in het programma, ja exclusief voor de BLR en de Centennial deelnemers. Alle 300 Alfa's uit NL.

Ik wens jullie alvast een goede en mooie reis toe naar Italië, en we rekenen op een ongekend groot spectaculair Alfa evenement.

Met virendelijke groet,
Gerrit Mobach

Gebruikersavatar
Rainier155
Guru
Guru
Berichten: 1639
Lid geworden op: ma jan 02, 2006 00:45
Locatie: Berkel Enschot

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 01:22

Op basis van de plattegrond van de parkeerplaats bij het expo center, is de Scarb veruit de grootste en met de meeste alfa's vertegenwoordigd. :)

Ben erg benieuwd. :)
Voorlopig Alfaloos... maar meerdere modellen op het wenslijstje.
- Daily driver: Ford Focus Wagon MY2021 1.0L Ecoboost 155pk MHEV
- Anti Hipster Bakfiets: Suzuki Ignis MY2002 1.3L 83pk :)

Gebruikersavatar
edwinvanpoeijer
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: zo sep 11, 2005 14:03
Locatie: Zevenbergen
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 08:03

Op basis van de plattegrond van de parkeerplaats bij het expo center, is de Scarb veruit de grootste en met de meeste alfa's vertegenwoordigd. :)

Ben erg benieuwd. :)
Volgens mij is Nederland erg goed vertegenwoordigd, de scarb, varln, spiderregister en de "kampeer" club :D
Is die plattegrond ook ergens te bekijken of is die alleen voor deelnemers aan de BLR? Ben eigenlijk wel benieuwd.


Iedereen alvast een hele goede reis :thumbs: en tot in Milaan.
Nu : Alfasud Super 1.3 '79 Bianco Capodimonte
Nu : Giulietta 1.4TB Bianco
Vroeger: Mito, Giulia 1600 Super '67,Spider 2000 Veloce USA '81,156 SW 1.8TS,75 2.0 Twinspark ,146 1.4TS ,75 1.8 Indy ,46 1.6TS ,33 1.4 IE Imola

Gebruikersavatar
frankie
Full Member
Full Member
Berichten: 353
Lid geworden op: do okt 16, 2008 10:12
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 08:24


Is die plattegrond ook ergens te bekijken of is die alleen voor deelnemers aan de BLR? Ben eigenlijk wel benieuwd.


Iedereen alvast een hele goede reis :thumbs: en tot in Milaan.
Ik ben ook benieuwd! Kon het op Alfisti.com in ieder geval niet vinden.
Nu: Giulietta QV
Gehad: 33 1.7 IE, 33 16v, 145 QV, 147 JTD, 156 2.4 JTD, 147 GTA, 156 V6

www.clubalfaromeo.nl

Gebruikersavatar
RoyvdStad
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 875
Lid geworden op: do jul 03, 2008 16:53
Locatie: Kranenburg (Dld) - Corfu (GR)

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 10:31

Hmm begin het steeds jammerder :wink: te vinden dat ik niet mee kan.

Ach misschien kom ik toch nog in een gekke bui en rij ik even met de MiTo die kant op (zit er zo vanuit Kleve in de Dynamic stand :wink: )

:D

iedergeval iedereen veel plezier daar en veel fotos maken he.

Ciao Roy
Bentley Continental T
Rover 827 Sterling Coupe
Range Rover Voque
Jaguar XJ6
MG ZT-T
Mercedes E55 AMG

Gebruikersavatar
Salquenen
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 874
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 15:50

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 11:28

Dus alleen spider rijders krijgen een neusstikker? Op mijn 916GTV krijg ik ook geen schildje gemonteerd aan de bumper oid.
Op míjn GT ook niet.....

Alfa Romeo GTV
Alfa Romeo MiTo
Landrovert Discovery
Buell Brommert...

Gebruikersavatar
Rainier155
Guru
Guru
Berichten: 1639
Lid geworden op: ma jan 02, 2006 00:45
Locatie: Berkel Enschot

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 12:00


Is die plattegrond ook ergens te bekijken of is die alleen voor deelnemers aan de BLR? Ben eigenlijk wel benieuwd.


Iedereen alvast een hele goede reis :thumbs: en tot in Milaan.
Ik ben ook benieuwd! Kon het op Alfisti.com in ieder geval niet vinden.
Afbeelding

:)
Voorlopig Alfaloos... maar meerdere modellen op het wenslijstje.
- Daily driver: Ford Focus Wagon MY2021 1.0L Ecoboost 155pk MHEV
- Anti Hipster Bakfiets: Suzuki Ignis MY2002 1.3L 83pk :)

Gebruikersavatar
edwinvanpoeijer
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 851
Lid geworden op: zo sep 11, 2005 14:03
Locatie: Zevenbergen
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 12:12

Afbeelding

:)
Bedankt :D , de Scarb is idd goed vertegenwoordigd.
Zoals ik het lees houden ze dus rekening met de club die je opgegeven hebt op alfisti.com.
Nu : Alfasud Super 1.3 '79 Bianco Capodimonte
Nu : Giulietta 1.4TB Bianco
Vroeger: Mito, Giulia 1600 Super '67,Spider 2000 Veloce USA '81,156 SW 1.8TS,75 2.0 Twinspark ,146 1.4TS ,75 1.8 Indy ,46 1.6TS ,33 1.4 IE Imola

Gebruikersavatar
Bou79
Member
Member
Berichten: 214
Lid geworden op: di feb 17, 2009 11:09
Locatie: Rotterdam
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 12:54

Er is langs de A2 bij Schattdorf een grote Raststätte. Dan is het nog een kleine 20 km naar de Gotthardpas.
En aangezien er vrij veel files voor de tunnel staan, kunnen we vrij snel de parallelweg pakken die richting de pas gaat.

Kunnen we misschien om 12 uur met zijn allen daar afspreken, sterke verhalen vertellen, olie peilen, spieren los maken, broodje naar binnen tikken, en dan een uur of 1 de bult op knallen?

Ik zeg: ik meld me nu al aan... :wink:

Wie een beter voorstel heeft, moet het maar melden: Ik heb nog op Wassen gezocht (nog iets dichter bij de pas), maar kan daar geen restaurantje vinden, en dan wordt het weer wat moeilijker om een goede afspraak te maken.

Ik begin er echt zin in te krijgen!
Ik vind het een prima voorstel! Wat mij betreft tussen half twaalf en 12 uur binnenrijden op parkeerplaats van de Raststatte Schattdorf, broodje erbij, en dan richting de pas. Kijken wel even hoe het loopt, voor mij mogen we ook wel wat eerder dan 1 uur weer op pad. Voor wie later aansluiten, we houden een break om van het uitzicht te genieten bij het San Gottardo Ospizio. Daar komen we dan misschien nog wat anderen tegen? :)
Boudewijn

GTV 2000 '73
159 SW '10

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6723
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 13:33

Als ik maar rond 15:15 uur op Malpenza kan zijn, dan kan ik mijn wederhelft en zoontje meteen oppikken.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 13:34


Bedankt :D , de Scarb is idd goed vertegenwoordigd.
Zoals ik het lees houden ze dus rekening met de club die je opgegeven hebt op alfisti.com.
Hmm, dat weet ik nog niet zo zeker. De SCARB rijdt met 300 equipes de BLR, elk vakje vertegenwoordigt 100 auto's. Als je dus niet meedoet aan de BLR (kort of lang) maar op eigen gelegenheid, pas je niet in het SCARB-vak. Maar er zijn ook nog een paar lege vakken, ik weet niet wat daar de bedoeling van is. Ach, het zal wel op z'n Italiaans gaan en allemaal toch weer anders zijn :wink:
Ik vind het een prima voorstel! Wat mij betreft tussen half twaalf en 12 uur binnenrijden op parkeerplaats van de Raststatte Schattdorf, broodje erbij, en dan richting de pas. Kijken wel even hoe het loopt, voor mij mogen we ook wel wat eerder dan 1 uur weer op pad. Voor wie later aansluiten, we houden een break om van het uitzicht te genieten bij het San Gottardo Ospizio. Daar komen we dan misschien nog wat anderen tegen?
heb nog even gekeken naar de reistijd. Als je vanaf het Hospizio inderdaad in 2 uur 10 minuten in Baveno wilt zijn, moet je daarna dus wel weer over de snelweg. En net na het Hospizio begint het pas leuk te worden: kiezen tussen de oude en de nieuwe pasweg bijvoorbeeld. Wij hebben bedacht dat wij deze voor de terugreis bewaren en op de heenweg wat minder omrijden zodat we tijd hebben voor het passenrijden. We willen namelijk wel graag voor 17 uur bij het hotel zijn voor de merchandisestand...

[/quote]

Gebruikersavatar
Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4767
Lid geworden op: za dec 24, 2005 23:25
Locatie: Maastricht

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 15:22

Leuk, zouden die stickers ook te koop zijn voor niet-centennialdeelnemers? kan ik vanuit NL toch nog een beetje mijn bijdrage leveren. 8)
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

http://www.alfa-giulia.com

Gebruikersavatar
Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 922
Lid geworden op: di dec 28, 2004 11:50
Locatie: Voorthuizen
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 16:17

@0170 spider: Je zou na de afdaling dan je eigen weg weer kunnen vervolgen, maar volgens mij ben je echt na de afdaling wel binnen 3 uur in Baveno. En de rit langs het Logo Maggiore is ook niet verkeerd! Lekker brullen door de kleine dorpjes. Net over de grens in Italie staat al jaren een Zagato langs de weg en soms ook een rode giulietta spider van een Duitser.

Leuk voor in gespot!

Ik sta in ieder geval op tijd op de Raststatte!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
zegveld
Full Member
Full Member
Berichten: 447
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 16:48
Locatie: Leiden
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 17:21

Er is langs de A2 bij Schattdorf een grote Raststätte. Dan is het nog een kleine 20 km naar de Gotthardpas.
En aangezien er vrij veel files voor de tunnel staan, kunnen we vrij snel de parallelweg pakken die richting de pas gaat.

Kunnen we misschien om 12 uur met zijn allen daar afspreken, sterke verhalen vertellen, olie peilen, spieren los maken, broodje naar binnen tikken, en dan een uur of 1 de bult op knallen?

Ik zeg: ik meld me nu al aan... :wink:

Wie een beter voorstel heeft, moet het maar melden: Ik heb nog op Wassen gezocht (nog iets dichter bij de pas), maar kan daar geen restaurantje vinden, en dan wordt het weer wat moeilijker om een goede afspraak te maken.

Ik begin er echt zin in te krijgen!
Ik vind het een prima voorstel! Wat mij betreft tussen half twaalf en 12 uur binnenrijden op parkeerplaats van de Raststatte Schattdorf, broodje erbij, en dan richting de pas. Kijken wel even hoe het loopt, voor mij mogen we ook wel wat eerder dan 1 uur weer op pad. Voor wie later aansluiten, we houden een break om van het uitzicht te genieten bij het San Gottardo Ospizio. Daar komen we dan misschien nog wat anderen tegen? :)
Wij sluiten ook aan! Het begint nu toch wel te kriebelen hoor :D
Rijdt met een glimlach in:
Brera 1750 - Italia Independent
1750 GTV - Rosso Alfa

Denkt met plezier terug aan:
Mi.To 0.9 - Giallo Corsa
GT 2.0 JTS - Rosso Alfa
156 1.8 TS SW - Blu Vela
156 1.8 TS - Grigio Chiaro

roundtail
Full Member
Full Member
Berichten: 265
Lid geworden op: wo dec 29, 2004 21:38
Locatie: Moerdijk

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr jun 18, 2010 19:04

Bedankt voor alle tips qua rustplaatsen . Wij rijden donderdagavond weg en knallen zo ver mogelijk door en komen dan vrijdagmorgen aan bij de pas, kunnen dan wel wat rust gebruiken :lol:
Dan door naar het hotel in Aresse
benieuwd naar de vele alfa's
A.R Spider Duetto 1300 Junior '68
spider 2.0L jts '04
spider 1.8 TS 02

Terug naar “Evenementen”