Gebruikersavatar
Ruviano
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 588
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 12:20

RE: Italia a Zandvoort 2010, 27 juni

vr jun 18, 2010 22:07

Als er toevallig nog een mogelijkheid is om de Sei op de paddock te parkeren dan hoor ik het graag ;-)

Niet op zitten letten en dit hele item gemist..... :roll:
Alfetta 1800 - oliva - 1972
Alfetta 1800 - oliva - (1973/2016 Alfa Specials #1161601)
Alfa Sei - nero metallizato-1979
Giulia 1300 ti - bianco - 1969
Spider 1600 - bianco- 1966
Giulia Q- Bianco Trofeo - 2018
Stellvio Q - Argento Silverstone - 2021

Gebruikersavatar
m.brandon
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 681
Lid geworden op: vr jan 14, 2005 20:32
Locatie: Amsterdam

RE: Italia a Zandvoort 2010, 27 juni

vr jun 18, 2010 22:35

Er zijn straks al het goed is wat forumgebruikers die zich via Hans hebben aangemeld, maar ook via de website van Italia a Zandvoort vrijkaarten hadden besteld. Deze vrijkaarten zijn niet inclusief SCARB paddock toegang, maar wel met parkeren op Parking C (volgens mij wel binnen het circuitpark).

Ik heb mijne al aan Jeroen aangeboden voor zodra ik mijn kaarten (toegang + SCARB paddock kaart) van Hans krijg. Er zijn vast nog wel anderen die in dezelfde situatie zitten en straks je hun vrijkaarten wel willen sturen (gaat per email, en is niet op naam).
Bij deze dus een oproep van mij: eenieder die via Hans SCARB kaarten ontvangt en al vrijkaarten heeft, meld je dan even hier!
Nu: Koos Alfaloos

Gehad:
OMGWTF
Giulia 1300 Super met Arese 1750 blok en sper-dif
Giulia 1300 Super
156 2.4 JTD squadra tuning
GTV 2.0 V6 TB
156 1.9 JTD squadra tuning
145 1.7 16V

156FM

RE: Italia a Zandvoort 2010, 27 juni

za jun 19, 2010 00:25

Wij komen de zondag met de GTV, is het nu wel of niet mogelijk ergens (?) op de paddock te parkeren?
Zo niet dan slaan we het evenement over, we gaan niet weer bij die strandparking staan, 1x een flinke deuk in de deur en 2e keer konden we niet in de GTV komen daar alles deun opelkaar wordt gezet.
U zij gewaarschuwd!
Dus simpele vraag: kunnen alle alfa's op het paddock terrein?
156FM

Gebruikersavatar
Jeroen S
Guru
Guru
Berichten: 1088
Lid geworden op: di apr 29, 2008 18:28
Locatie: Ede

Re: RE: Italia a Zandvoort 2010, 27 juni

za jun 19, 2010 01:37

@Jeroen> Zodra ik mijn SCARB toegangskaartje en SCARB paddock entry kaart heb van Hans heb stuur ik jou een mail met 2 toegangskaarten + parkeerkaart voor Parking C (is volgens mij ook op het paddock, maar in elk geval binnen het circuit ). Stuur me vast maar ff PB met je mailadres....als ik van Hans niks krijg houdt het helaas op :wink:
Nu wil het toeval dat mijn broertje zich aangemeld heeft via de site van Italia a Zandvoort.. en toegangskaarten gemaild heeft gekregen..
Op deze kaarten staat wel niks over parkeren?

Maar als jij zeker weet dat je daarmee ook op de paddock kan.. dan heb ik de paddock kaart vd scarb natuurlijk ook niet nodig??

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12103
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Italia a Zandvoort 2010, 27 juni

za jun 19, 2010 09:46

Maar als jij zeker weet dat je daarmee ook op de paddock kan.. dan heb ik de paddock kaart vd scarb natuurlijk ook niet nodig??
Die doorlaatkaart die je van mij namens de SCARB toegestuurd krijgt heb je nodig om om bij de SCARB stand te parkeren. Dit weekend meer info.

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12103
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Italia a Zandvoort 2010, 27 juni

za jun 19, 2010 11:14

Over het parkeren voor overige bezoekers (uit mail van de IaZ-organisatie):
Deelnemers met geldige doorlaat en toegangsbewijzen mogen doorrijden (onder de tunnel door) naar hun clubstand. Door de vele aanmeldingen is parkeren voor overige clubleden, gasten en bezoekers op het terrein helaas niet meer mogelijk. Hiervoor verwijzen wij u graag naar Parking De Zuid. Vanaf Parking De Zuid rijden er shuttles naar Circuit Park Zandvoort. Kosten voor parkeren inclusief shuttle vervoer bedragen € 9,00. Bijgaand in de bijlage routebeschrijving naar de Parking De Zuid.
Wat mij hier niet uit duidelijk wordt is wat dit betekent voor de bezoekers die de gratis kaarten voor 1 juni hebben besteld. In de bevestigingsmail staat dat zij kunnen parkeren op parkeerterrein C, maar dit wordt nu niet meer genoemd. Ik ga bij de organisatie om toelichting vragen.

Gebruikersavatar
m.brandon
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 681
Lid geworden op: vr jan 14, 2005 20:32
Locatie: Amsterdam

Re: RE: Italia a Zandvoort 2010, 27 juni

zo jun 20, 2010 20:32

@Jeroen> Zodra ik mijn SCARB toegangskaartje en SCARB paddock entry kaart heb van Hans heb stuur ik jou een mail met 2 toegangskaarten + parkeerkaart voor Parking C (is volgens mij ook op het paddock, maar in elk geval binnen het circuit ). Stuur me vast maar ff PB met je mailadres....als ik van Hans niks krijg houdt het helaas op :wink:
Nu wil het toeval dat mijn broertje zich aangemeld heeft via de site van Italia a Zandvoort.. en toegangskaarten gemaild heeft gekregen..
Op deze kaarten staat wel niks over parkeren?

Maar als jij zeker weet dat je daarmee ook op de paddock kan.. dan heb ik de paddock kaart vd scarb natuurlijk ook niet nodig??
Dat weet ik niet zeker, zie bovendien ook laatste bericht van Hans. Daarnaast wil ik gewoon bij SCARB staan, daarom heb ik me ook aangemeld. :wink:
Nu: Koos Alfaloos

Gehad:
OMGWTF
Giulia 1300 Super met Arese 1750 blok en sper-dif
Giulia 1300 Super
156 2.4 JTD squadra tuning
GTV 2.0 V6 TB
156 1.9 JTD squadra tuning
145 1.7 16V

Gebruikersavatar
Jeroen S
Guru
Guru
Berichten: 1088
Lid geworden op: di apr 29, 2008 18:28
Locatie: Ede

Re: RE: Italia a Zandvoort 2010, 27 juni

zo jun 20, 2010 23:53

@Jeroen> Zodra ik mijn SCARB toegangskaartje en SCARB paddock entry kaart heb van Hans heb stuur ik jou een mail met 2 toegangskaarten + parkeerkaart voor Parking C (is volgens mij ook op het paddock, maar in elk geval binnen het circuit ). Stuur me vast maar ff PB met je mailadres....als ik van Hans niks krijg houdt het helaas op :wink:
Nu wil het toeval dat mijn broertje zich aangemeld heeft via de site van Italia a Zandvoort.. en toegangskaarten gemaild heeft gekregen..
Op deze kaarten staat wel niks over parkeren?

Maar als jij zeker weet dat je daarmee ook op de paddock kan.. dan heb ik de paddock kaart vd scarb natuurlijk ook niet nodig??
Dat weet ik niet zeker, zie bovendien ook laatste bericht van Hans. Daarnaast wil ik gewoon bij SCARB staan, daarom heb ik me ook aangemeld. :wink:
De kaarten via de site van Italia a zandvoort hebben wij ook dus kan je daar eventueel iemand anders mee blij maken, toch bedankt :D


Wat mij hier niet uit duidelijk wordt is wat dit betekent voor de bezoekers die de gratis kaarten voor 1 juni hebben besteld. In de bevestigingsmail staat dat zij kunnen parkeren op parkeerterrein C, maar dit wordt nu niet meer genoemd. Ik ga bij de organisatie om toelichting vragen.
Graag, ben benieuwd

156FM

RE: SCARB 27 juni: aanwezig op Italia a Zandvoort 2010

ma jun 21, 2010 00:33

Ga echt niet ergens in de bush bush staan en daar ook nog eens 9 euro voor betalen.
Als wij nu eens met een Ferrari komen heb je dit soort "parkeeronzin" niet, die kunnen (op uitnodiging) gewoon doorrijden zelfs de laatste dag zonder uitnodiging!!
Let wel 9 euro betalen voor parkeren ergens op het paddockterrein, geen enkel probleem.
Dit is dus pure (merk en elitaire) discriminatie.
Als ik voorgaande bericht al weer lees is het paddockterrein al vol, gratis kaart of niet.
Zandvoort op zijn best zullen we maar zeggen.
of is er nog hoop?
156FM

Gebruikersavatar
Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2477
Lid geworden op: wo mei 09, 2007 01:34
Locatie: Heerhugowaard

Re: RE: SCARB 27 juni: aanwezig op Italia a Zandvoort 2010

ma jun 21, 2010 16:24

Ga echt niet ergens in de bush bush staan en daar ook nog eens 9 euro voor betalen.
Als wij nu eens met een Ferrari komen heb je dit soort "parkeeronzin" niet, die kunnen (op uitnodiging) gewoon doorrijden zelfs de laatste dag zonder uitnodiging!!
Let wel 9 euro betalen voor parkeren ergens op het paddockterrein, geen enkel probleem.
Dit is dus pure (merk en elitaire) discriminatie.
Als ik voorgaande bericht al weer lees is het paddockterrein al vol, gratis kaart of niet.
Zandvoort op zijn best zullen we maar zeggen.
of is er nog hoop?
156FM
Ja om heel eerlijk te zijn kan ik wel begrijpen dat ze liever Ferrarri's dan "standaart" Alfa's hebben staan. Overige bezoekers trekt dat toch veel meer. Kijk maar is naar de filmpjes op youtube die worden gemaakt, mensen blijven vooral bij de Ferrari's enz. hangen en niet bij de 75's of de 155's enz... Maar ja 9 eu om je wagen ergens achteraf neer te zetten word ik ook niet blij van ... .
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12103
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: SCARB 27 juni: aanwezig op Italia a Zandvoort 2010

ma jun 21, 2010 16:56

Dat 'achteraf' is dan weer betrekkelijk, het is een ruim parkeerterrein en daardoor waarschijnlijk wat portier-vriendelijker dan de Boulevard.

Ik heb de kaarten inmiddels binnen en ga ze morgen verzenden. Het lijkt er op dat alle aanmelders een plekje gaan vinden.

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12103
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Italia a Zandvoort 2010, 27 juni

ma jun 21, 2010 18:08

Wat mij hier niet uit duidelijk wordt is wat dit betekent voor de bezoekers die de gratis kaarten voor 1 juni hebben besteld. In de bevestigingsmail staat dat zij kunnen parkeren op parkeerterrein C, maar dit wordt nu niet meer genoemd. Ik ga bij de organisatie om toelichting vragen.
Graag, ben benieuwd
Uit de mail van Zandvoort:
Bovendien bent u in het bezit van een gratis parkeerplaats op het Circuit Park (Parking C). Wij adviseren u, wegens de grote drukte, ruim op tijd uw parkeerplaats op te zoeken. Mocht er onverhoopt geen plaats meer zijn op Parking C, dan kunt u altijd uitwijken naar Parking Zuid.
Dus: in principe kan je met de gratis via www.italiaazandvoort2010.nl bestelde kaarten terecht, maar vol is vol.

Vanessa1976

RE: SCARB 27 juni: aanwezig op Italia a Zandvoort 2010

ma jun 21, 2010 20:12

Hoi!!

Ik ben nieuw hior; wil graag naar Italia a Zandvoort komende zondag en zie (dus te laat!!) dat er op diverse plekken gratis kaarten zijn verspreid.

Is er toevallig iemand die 2 toegangskaarten over/extra heeft??

Ik hoor het graag!! Bedankt!!!

Gebruikersavatar
m.brandon
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 681
Lid geworden op: vr jan 14, 2005 20:32
Locatie: Amsterdam

Re: RE: SCARB 27 juni: aanwezig op Italia a Zandvoort 2010

ma jun 21, 2010 20:24

Hoi!!

Ik ben nieuw hior; wil graag naar Italia a Zandvoort komende zondag en zie (dus te laat!!) dat er op diverse plekken gratis kaarten zijn verspreid.

Is er toevallig iemand die 2 toegangskaarten over/extra heeft??

Ik hoor het graag!! Bedankt!!!
Zodra ik mijn SCARB kaarten binnen heb mag je mijn vrijkaarten hebben. Die zijn digitaal, dus PB maar ff je mailadres.
Nu: Koos Alfaloos

Gehad:
OMGWTF
Giulia 1300 Super met Arese 1750 blok en sper-dif
Giulia 1300 Super
156 2.4 JTD squadra tuning
GTV 2.0 V6 TB
156 1.9 JTD squadra tuning
145 1.7 16V

Vanessa1976

RE: SCARB 27 juni: aanwezig op Italia a Zandvoort 2010

ma jun 21, 2010 20:27

Dat is snel!! Bedankt voor je reactie; mijn mailadres heb ik in een PB gestuurd.

Groeten!

Terug naar “Evenementen”