Jij gooit er € 7K aan opties op? Ik vind € 33K een hartstikke strakke prijs voor zó'n complete auto met 235 pk!(Met een beetje 1750 Qv ga je meteel al grof over de 40 k.)
Met 33k red je het niet voor de QV. Tel er sowieso al 1.3k bij op voor je lak en aflevering.....Jij gooit er € 7K aan opties op? Ik vind € 33K een hartstikke strakke prijs voor zó'n complete auto met 235 pk!(Met een beetje 1750 Qv ga je meteel al grof over de 40 k.)
De147 GTA had 15 pk'tjes meer en kostte € 40K...
Er zijn mensen die niet willen betalen voor de viezigheid van anderen.Dat je in deze tijden nog moet betalen voor in hoogte verstelbare stoelen....en dat voor een auto van boven de 40 mille! Evenals de 50,- voor de asbak een beetje vreemd.
Nee dus, je moet tegenwoordig betalen om een van je bekerhouders te gebruiken om er een bekertje in te zetten dat pretendeert een asbak te zijn. Tenminste, dat was de asbak die ik tot nu toe in de Giulietta heb gezien...Ik ben zelf ook geen roker, maar een asbakje is altijd wel handig voor wat anders.
En sowieso, ze horen gewoon helemaal geen geld te rekenen voor zo iets. Hoort gewoon standaard erin te zitten voor dat geld. Of zonder meerprijs laten verwijderen.
Of moet je tegenwoordig ook voor iedere bekerhouder extra betalen?
Ja dit is idd. belachelijk en heeft te maken met het feit dat de DNA knop nu prominent op de plek van een asbakje zit en Alfa zo 'slim' is geweest daarnaast een klein open vakje te plaatsen?Nee dus, je moet tegenwoordig betalen om een van je bekerhouders te gebruiken om er een bekertje in te zetten dat pretendeert een asbak te zijn. Tenminste, dat was de asbak die ik tot nu toe in de Giulietta heb gezien...Ik ben zelf ook geen roker, maar een asbakje is altijd wel handig voor wat anders.
En sowieso, ze horen gewoon helemaal geen geld te rekenen voor zo iets. Hoort gewoon standaard erin te zitten voor dat geld. Of zonder meerprijs laten verwijderen.
Of moet je tegenwoordig ook voor iedere bekerhouder extra betalen?
Ik denk zomaar dat een niet-roker geen Euro minder betaalt omdat er opeens standaard geen asbakje meer in zit. De productiekosten voor een standaard asbakje schat ik in op 0,25 cent en dan neem ik het ruim.Er zijn mensen die niet willen betalen voor de viezigheid van anderen.Dat je in deze tijden nog moet betalen voor in hoogte verstelbare stoelen....en dat voor een auto van boven de 40 mille! Evenals de 50,- voor de asbak een beetje vreemd.
Prima dus dat je niet-rokers de EUR 50,- extra aan kosten onthoudt!