Welkom Lein! Veel plezier hier En toch een Lat relatie?:
"er lag gisteren al een Klaverblaadje in mijn bedje....."
Nee was helaas aan het werk vandaag.Zeg Danny, over een donkerblauwe Giulia gesproken..... reed jij toevalling vandaag op de ring van Alkmaar????
Mijn man is erg blij met mijn 'forum-abonnement', er lag gisteren al een Klaverblaadje in mijn bedje.....
'Nu moet je deze ook lezen!', zei hij. Heb ik misschein straks écht wat om over mee te praten.....
Ik wordt ook alvast warm gemaakt voor het Alfa-weekend (3 en 4 september??).
Onze kleine (www.xs4all.nl/~pdj01/Fenne) gaat waarschijnlijk ook mee, samen met haar oom en nichtje. Toch maar even vóór die tijd dat kleine Alfa-peutershirtje opsnorren.....
Meer mensen plannen voor dat weekend?
Welkom leintje, kijk maar uit dat je niet aan het lijntje komt te lopen..... maar als ik dat zo ff hoor zal dat wel los lopen..@montsmalfa: Nee, geen lat-relatie! We hebben gewoon een auping-bed dat bestaat uit twee delen, dus wij hebben ieder ons 'eigen' bed!
@Danny: Nou, da's dan puur toeval geweest dat wij een blauwe Giulia in Alkmaar zagen rijden (zo vaak zie je ze ook niet!).
Enne, dat peutershirtje hebben we al in huis hoor (dat had papa vorig jaar op de Alfadag al gekocht toen ons dochtertje net geboren was. Eindelijk een excuus om het te kopen.....).
Ik verwacht dat wij 4 september in onze zwarte 146 (Zwartje, zoals hij door ons genoemd wordt) richting Zandvoort rijden......
Was het niet toevallig een vijgeblaadje?Welkom Lein! Veel plezier hier En toch een Lat relatie?:
VUNZ!Was het niet toevallig een vijgeblaadje?Welkom Lein! Veel plezier hier En toch een Lat relatie?: