Vandaag heb ik niet al te veel geluk met de inlaat monteren.
De Tapeinden waar ik het inlaatspruitstuk van de week nog mee vast probeerde te zetten hebben het qua draad begeven.
Vorige week gingen de moeren er gewoon nog op.
Ik kreeg nog maar op 1 tapeind fatsoenlijk 2 moeren gedraaid om die eruit te draaien....nou vergeet het maar !!!!KNAK!!!!
In totaal 2 tapeinden afgedraaid. Dus ik ga ze allemaal maar vervangen.
Nou wilde ik de draad met een snijmoer opschonen...maar had er helemaal niet van verwacht dat dat metrisch fijn is.
Dus ik snapte het effe niet dat de snijmoer er niet op paste....dus ik ging er zwaar vanuit dat me draad zo gaar en verrot was.
Nadat ik frankalfa belde....kreeg ik pas te weten dat het metrisch fijn was.
Voor de rest gaat ie goed hoor met de auto...
Vandaag ook het andere kleppendeksel derop gezet met het nieuwe kleppendeksel pakking.
De boutje heb ik heel gewaagd de kleur van de bekrachtiger en injector rails gegeven
die liggen nu te drogen,morgen ken ie vast.
Morgen krijg ik me nieuwe emblemen en me rechter nieuwe knipperlicht binnen.
Over 15-20 dagen komt me csc einddemper 80 rond uit de fabriek gerold.
Denk dat ik die net niet heb voor de Emerald aangesloten wordt en op de testbank gaat,maar dan ken ik effe me oude Magnum gebruiken.
Greetzz..
Wouter