Nee,die helicoil bleef niet vast zitten,draaide gewoon door
Dat was natuurlijk de eerste optie.
Gereviceerde kop is gelukt,zitten nog loodvrije klepzittingen in ook.Zaterdag als het goed is de 75 ff wassen,dan is die er wel klaar voor.
Helaas is de fiat momenteel dood,en die gaat dus waarschijnlijk niet mee komen.
Gisteravond is er een bougie uit de kop vandaan geklapt,en bij een poging tot raparatie vandaag bleek dat het motorblok door een prutser onderhouden is.
Veel schroefdraad kapot,pakkingen lek etc.etc.
De cilinderkop ligt ernaast,en die valt in de categorie overleden.
Morgen bellen voor een andere(gereviceerde) kop en dan verder zien.
Als iemand nog kaarten nodig heeft: ik heb nog een digitaal (uit te printen) setje van 2 toegangskaarten en 1 paddock (C) kaart.
Stuur mij een pb ,met jouw mailadres en ik stuur de mail met de kaarten door.
En het is gelukt,de fiat loopt als nooit tevorenGereviceerde kop is gelukt,zitten nog loodvrije klepzittingen in ook.Zaterdag als het goed is de 75 ff wassen,dan is die er wel klaar voor.
Helaas is de fiat momenteel dood,en die gaat dus waarschijnlijk niet mee komen.
Gisteravond is er een bougie uit de kop vandaan geklapt,en bij een poging tot raparatie vandaag bleek dat het motorblok door een prutser onderhouden is.
Veel schroefdraad kapot,pakkingen lek etc.etc.
De cilinderkop ligt ernaast,en die valt in de categorie overleden.
Morgen bellen voor een andere(gereviceerde) kop en dan verder zien.
T is een dure grap,maar er is zomaar kans dat de fiat zondag toch naar zandvoort komt,ge-escorteerd door een aantal alfa's
Hoe laat zijn jullie er? Ik stuur wel ff een pb met mn nummer, kunnen we ff afspreken op t circuitEn het is gelukt,de fiat loopt als nooit tevorenGereviceerde kop is gelukt,zitten nog loodvrije klepzittingen in ook.Zaterdag als het goed is de 75 ff wassen,dan is die er wel klaar voor.
Helaas is de fiat momenteel dood,en die gaat dus waarschijnlijk niet mee komen.
Gisteravond is er een bougie uit de kop vandaan geklapt,en bij een poging tot raparatie vandaag bleek dat het motorblok door een prutser onderhouden is.
Veel schroefdraad kapot,pakkingen lek etc.etc.
De cilinderkop ligt ernaast,en die valt in de categorie overleden.
Morgen bellen voor een andere(gereviceerde) kop en dan verder zien.
T is een dure grap,maar er is zomaar kans dat de fiat zondag toch naar zandvoort komt,ge-escorteerd door een aantal alfa's
Morgen dus met een 75 90 155 en 500 naar zandvoort