Ik zou 7 kleuren sch**ten als ik ernaast zou zitten
Héérlijk
gaat echt serieus hard
Ik zou 7 kleuren sch**ten als ik ernaast zou zitten
Héérlijk
Helaas is dit bijna de orde van de dag.Zaterdagavond hadden wij even een rondje met de Spider gereden om de camera (voor Italia a Zandvoort) te testen, het onderstaande kwamen wij in dit ritje vanzo'n 15km tegen (let niet te veel op de geluidskwaliteit,de microfoon zat duidelijk te dicht op de uitlaat).....
Filmpje
- inhalen over doorgetrokken streep
- via afslag voor rechtsaf inhalen
- bumperkleven
- ruzie aan het stoplicht
- een kamikaze-fietser
Zou het door de warmte komen?
Wat een asociaal volkje zijn die Hollanders toch héZaterdagavond hadden wij even een rondje met de Spider gereden om de camera (voor Italia a Zandvoort) te testen, het onderstaande kwamen wij in dit ritje vanzo'n 15km tegen (let niet te veel op de geluidskwaliteit,de microfoon zat duidelijk te dicht op de uitlaat).....
Filmpje
- bumperkleven
- een kamikaze-fietser
hè! hoe heeft 'ie dat gefrabriektcheck de remmen....
Om dit alles stiekem vanuit de auto te filmen?Wat een asociaal volkje zijn die Hollanders toch héZaterdagavond hadden wij even een rondje met de Spider gereden om de camera (voor Italia a Zandvoort) te testen, het onderstaande kwamen wij in dit ritje vanzo'n 15km tegen (let niet te veel op de geluidskwaliteit,de microfoon zat duidelijk te dicht op de uitlaat).....
Filmpje
- bumperkleven
- een kamikaze-fietser
Als jullie de 2 rembekrachtigers bedoelen, dat is gewoon origineel. Gescheiden remsysteem met staande pedalen met 1 bekrachtiger per circuit.hè! hoe heeft 'ie dat gefrabriektcheck de remmen....