Ik heb van SCARB nog een set toegangskaarten beschikbaar; twee personen + auto.
Af te halen in Nieuwegein.
Info via PB
Ja, ik heb wel wat mensen met een camera zien lopen...Iemand nog foto's gemaakt?
Ik heb er zeker 8 gezien:
p.s. iemand het aantal 8c's geteld? 6? 7? 8?
Ik had ff wat geregeld qua baantijd (moest vrij snel alweer weg ivm Parkpop) dus reed met de OMGWTF samen met dit ding in de ochtendsessie van Klassiek (2). Wat ging dat hard en wat een cool geluid!Mn eigen auto gespot in dit filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=qW9zSOzVtZI
Wel een gave auto om mee in 1 filmpje te zitten
Wat ontzettend jammer...Helaas de dag in mineur afgesloten.
Op de terugweg ter hoogte van Katwijk kwam de 33 ratelend en kokend tot stilstand en was een blik op de bollenvelden het einde
voor de 33 althans qua huidige motor.
Deze motor heeft de respectabele stand van 462.835 bereikt en me door heel Europa gebracht en op veel circuits laten rijden.
Qua belasting zat die zwaar aan de grens die nu overschreden werd.
Eens. Met name bij het naar binnen gaan. De lange rij die ontstond door de chaotische organisatie, trage kaartcontrole en slecht opgezette verdeling van de paddockparking, zorgde bij heel wat oude beestjes voor oververhitting. Als je een evenement organiseert met veelal oude auto's dan moet je daar gvd toch over nadenken!Was een leuke dag maar wat was de boel slecht georganiseerd....hoop dat ze de organisatie bij een eventuele volgende editie weer uit handen geven.