vincentq4

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 13:44

tering wat een gemopper allemaal . ik heb 6 geweldige dagen gehad als ze volgend jaar het 101 jarige bestaan zouden vieren zou ik zo weer gaan
ALFA ROMEO VERKOPEN AAN DUITSERS OF CHINEZEN ! KOOP MAAR LEKKER EEN PETJE EN EEN GTI ALS JE GRAAG EEN EENHEIDSWORST WIL RIJDEN
Laatst gewijzigd door vincentq4 op di jun 29, 2010 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
giardinetta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 09:54
Locatie: fine del bosco

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 13:50

tering wat een gemopper allemaal . ik heb 6 geweldige dagen gehad als ze volgend jaar het 101 jarige bestaan zouden vieren zou ik zo weer gaan
ALFA ROMEO VERKOPEN AAN DUITSETS OF CHINEZEN ! KOOP MAAR LEKKER EEN PETJE EN EEN GTI ALS JE GRAAG EEN EENHEIDSWORST WIL RIJDEN
Ik bedoel iemand die Alfa Romeo op waarde weet te schatten en ook daar naar handeld.
Petje heb ik al gekregen van MAC -events!

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6721
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 14:03

Oh ja, de drankrekening in het hotel was wel heel heel hoog.....

Maar de lol met sommige mensen was onbetaalbaar :wink:
Wij zaten er nog 60 euro boven.
Met dank aan de biertjes :lol:
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 14:27

Oh ja, de drankrekening in het hotel was wel heel heel hoog.....

Maar de lol met sommige mensen was onbetaalbaar :wink:
Wij zaten er nog 60 euro boven.
Met dank aan de biertjes :lol:
De sieraden waren daarentegen wel weer goedkoop.
Heb vrouw en kind ermee kunnen verblijden.

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6721
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 14:33

Ik had een onbetaalbare ring al uit NL meegenomen, dus ik ben verschoond gebleven van die vitrine :wink:
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

Claasen

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 15:18

Tijdje niet op het forum geweest, ik zit hier de verhalen te lezen en ik moet zeggen dat ik blij ben dat wij op de bonnefooi naar Italië zijn vertrokken. Prima hotelletje aan het Lago Maggiore geboekt (1 dag van te voren zodat we het voor de laagste prijs konden krijgen) Zaterdag ochtend met de Spider naar fiera Milano vertrokken, we kwamen onderweg vrijwel alleen Nederlanders tegen (waarvan er een met panne langs de snelweg stond, had blijkbaar een kat geraakt zoals wij later vernamen). Lekker in de file gestaan op het Fiera terrein (gaf ons de kans om even leuk te integreren met de aanwezige japanners, grieken, noren en oh ja nederlanders...)

Zonder problemen het terrein op gekomen (geen barcode noodzakelijk) leuk een paar uur rondgehangen en allen auto's bekeken, lekker staan kletsten met een paar bekenden en na kort overleg besloten dat de rit rnaar het centrum het waarschijnlijk niet ging worden (gezien de organisatie eerder die ochtend). Op de terugweg naar het Lago Maggiore besloten dat we de zondag lekker passen zouden gaan rijden in Zwitserlnad (en we waren niet de enige ;-))

Het spijt me voor de mensen die er een paar honderd euro aan hebben uitgegeven, maar ik vond het een hele leuke zaterdag en misschien nog wel een leukere zondag opde Simplon en de andere passen.

Op naar de volgende 100 jaar!

Frank

Gebruikersavatar
Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 922
Lid geworden op: di dec 28, 2004 11:50
Locatie: Voorthuizen
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 16:32

Ja Hylke, goede aktie :wink:

Gebruikersavatar
arjan202
Newbie
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: za nov 21, 2009 08:35
Locatie: Harreveld

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 18:02

Doek? Wat voor doek? Heb geen doek gezien :jumping:
mooie wand bekleding hoor..... :mrgreen: :thumbs:

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 18:21

Tenzij ik er over lees, is het nog niet vermeld dat de betogende lieverdjes deze SZ later ook vakkundig in de prak getrapt hebben.


Afbeelding
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
giardinetta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 09:54
Locatie: fine del bosco

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 19:15

Tenzij ik er over lees, is het nog niet vermeld dat de betogende lieverdjes deze SZ later ook vakkundig in de prak getrapt hebben.


Afbeelding
Is dat zo?Ik heb wel gezien dat de ene SZ de achterkant van de andere SZ in elkaar gereden had.

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 19:30

Heeft er eentje op de motorkap staan dansen....eigenaar zou carbon kap kunnen kopen hebben in Italie en zo verder geholpen zijn.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
giuliettalover
Newbie
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: ma jun 02, 2008 17:22

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 20:49

Voor het eerst met de buitenland rit meegedaan. (en al lid sinds 1990!!)
Maar het was dan ook een speciale gelegenheid, de Centennial.
In ieder geval, dat vonden de fans. Van de FIAT group ben ik niet geheel overtuigd, zoals velen met mij gezien de reacties hier.
Heb me uitstekend vermaakt met een hoop zielsverwanten uit alle windstreken. (Nederland, Europa en zelfs veul verder!)
Onderweg prima hotels, goed eten, waanzinnig mooie routes en een perfecte organisatie. (en ja er is altijd wat aan te merken op van alles en nog wat, maar dat laat vaak alleen maar zien dat we behoorlijk verwend zijn)
Mijn 48 jarige Giuliaatje heeft het prima gedaan, op een brandstoftoevoer probleem na. (Midden in Monza voor een stoplicht niks meer, maar Stevan, Marcel, Theo en Aad (je krijgt nog een biertje van me!) wisten ons weer op gang te brengen, meerdere malen zelfs)
Door de pech spijtig toch wat evenementen gemist, waaronder de rit langs het Lago Maggiore op vrijdag.

Volgend jaar waarschijnlijk weer mee!

Hier is de Ti onderweg op de Fluela pas
Afbeelding
Giulietta Sprint 1960
Giulia ti 1962
Berlina 2000 1972
Spider 2000 1980

Gebruikersavatar
KRIS GT
Member
Member
Berichten: 232
Lid geworden op: di jun 03, 2008 12:28
Locatie: GENT (MARIAKERKE)

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 20:52

Beste Alfa-vrienden,

Wij hebben meegedaan aan de korte BLR en we hebben volop genoten. Onze 7-daagse (2 dagen heen en 2 dagen terug) is echt geslaagd. Alles zat mee, nl. prachtig hotel in Baveno, prachtig weer, natuurlijk prachtige bella's, prachtig gezelschap, veel interessante zaken gezien (Arese, 100x100 in Novegro, de rally van Verbania naar Domodossola, Rho Fiera, Milaan, de weg erheen via Gotthardpas en terug via Simplon- en Furkapas ...), toffe mensen, perfecte organisatie van de SCARB zoals we verwacht hadden (die van Mac-events enz. was net iets anders...) enfin, teveel om op te noemen. Deze unieke gebeurtenis hebben we ervaren als 1 lange "trip" en we zijn nu nog aan het afkicken. Tevens toffe companie van onze Belgische vrienden. We hebben het ervaren als 1 grote familie. Zelfs de chaos ivm het vertrek van Rho Fiera naar Milaan hebben we positief benaderd en smeltend onder de verzengende hitte van de zon de sfeer heerlijk gesnoven. Zelfs de mensen van de polizia die af en toe overkookten brachten grappige momenten. TE GEK ! Met ca. 18 gigabyte aan foto's en filmpjes hebben we een mooie herinnering aan deze unieke gebeurtenis. We hadden tijd te kort met als gevolg dat we vandaag oververmoeid naar ons werk heen moesten. Zelfs 1x zwemmen in het hotel in Baveno was onmogelijk. De omsluiting van Milaan op zondag hebben we niet meer meegedaan (compromis gesloten met mijn eega en Isola Bella bezocht).
We zijn blij dat we deze unieke gebeurtenis mochten meemaken.
Van 2 cuore alfisti
Lies en Kris
8)
Afbeelding
Afbeelding



IMG]http://i48.tinypic.com/c2tzt.jpg[/IMG]
ALFA SPIDER 2000 VELOCE (model 1980)
ABARTH 595C TURISMO BICOLORE (model 2016)
ALFA GT 1.8 TS (model 2007)
voorheen :
ALFA GT (model 2007)
156 SW (model 2001)
LANCIA Y MOMO DESIGN
ALFA 33 1.4 (model 1994)
ALFA GT (model 2010)

Gebruikersavatar
DENNIS
Guru
Guru
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 02:05

Foto's Centenario !!

di jun 29, 2010 20:55

155 VMR30 - EVO II
159 1750 TBI Ti SW
75 2.0 T.Spark



EX: AR33 - 155TS - 75QV - 75TS - 147TS - 155V6 - 156JTD - 159JTDm

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

di jun 29, 2010 21:11

Tenzij ik er over lees, is het nog niet vermeld dat de betogende lieverdjes deze SZ later ook vakkundig in de prak getrapt hebben.
Is dat zo?Ik heb wel gezien dat de ene SZ de achterkant van de andere SZ in elkaar gereden had.
Dan betekent dat, dat er drie SZ's averij hebben opgelopen.
Behoorlijk hoog percentage gezien het geringe aantal SZ's aanwezig.

Ik heb nog twee vragen aan de bezoekers:

-1. Is er nog iemand geweest die de moeite heeft genomen om het programma van zondag te doen?
En is het nog gelukt om Milaan te "omarmen".

-2. Is er ergens een foto van het kunstwerk dat onthuld zou worden?

Oh ja iemand nog vuurwerk gezien zaterdag???

Terug naar “Evenementen”