Hé, toch weer samen op gereden?Roy, dat waren Haakm en ondergetekendeGister avond op de a12 bij Arnhem een 2600 Sprint met daar achter een 156 SW met stickers er op van de BLR zo te zien.
Waren er nog koelproblemen bij de 2600?
Hé, toch weer samen op gereden?Roy, dat waren Haakm en ondergetekendeGister avond op de a12 bij Arnhem een 2600 Sprint met daar achter een 156 SW met stickers er op van de BLR zo te zien.
Hoe is het mogelijk.....Ik was na een uur >180 met een Mito het hoge tempo een beetje beu geworden.
Het schoot mi te weinig op ten aanzien van de aankomsttijd op de navi.
Prompt kom ik Jut&Jul tegen in de Sprint, dus de rest van de rit heerlijk naar een vertrouwd beeld gekeken.
Van koelproblemen heb ik niets meer gemerkt, wel druppelde er sporadisch wat olie en stonden we een keer zonder peut.
(gelukkig zat er voldoende in de jerrycan en hadden ze nog wat bij het tankstation 4km verder)
Haha wat leuk! Ik dacht al ik kijk even op scarb of ik gespot ben Grappig dat we elkaar twee keer tegenkwamen!En net op de terugweg de rode 33 weer..
Die GTV zal Performa geweest zijn!in de antwerpse avond spits een rode alfetta gtv gespot op de antwerpse ring, bestuurder groete mij nog . iemand van hier? een in mortsel de nieuwe gulietta in het donker blauw .
Klik hierFOTOOOOOOOOOOO'S!!!Een heleboel Alfa's te zien hiero in Milano
Helaas, hij zat rechts van mij, zag in een flits nog een nieuw kenteken met 3 letters.Kenteken en foto Anteun??
Rijd jij in een Mito? De Co-piloot en de eigenaar van die GTV6 groette je nochtans na 3700km probleemloos te rijden 1500km(heen) 1200km(terplekke) 1000km(terug) .in de antwerpse avond spits een rode alfetta gtv gespot op de antwerpse ring, bestuurder groete mij nog . iemand van hier? een in mortsel de nieuwe gulietta in het donker blauw .