Hier ook een selectie foto's (inclusief standbeeld zoals hierboven gevraagd). Meer foto's van clubleden rijdend in alfa volgen nog.
Wij hebben een poging gedaan het zondag programma bij te wonen, helaas zonder succes. Wij hadden in al onze wijsheid besloten dat het beter was wat later te gaan, je probeert je aan het land aan te passen he, en we dachten geleerd te hebben van de zaterdag. Dus wij waren om half twaalf bij de fiera, maar daar was helemaal niemand meer. Alleen een bewaker die niet wist waar iedereen naar toe was. ONdertussen arriveerden er nog telkens Alfa's, tientallen, die dus allemaal niet wisten waar ze naar toe moesten. We zijn toen maar op de bonefooi naar de optocht gaan zoeken op de ring maar dat mislukte. Uiteindelijk zijn we maar gaan winkelen in Milaan (vond mijn vriendin echt heel erg, vooral die Prada winkel, wat een straf om daar naar binnen te gaan Wel prima vermaakt, maar toch jammer dat we het gemist hebben.Dan betekent dat, dat er drie SZ's averij hebben opgelopen.Tenzij ik er over lees, is het nog niet vermeld dat de betogende lieverdjes deze SZ later ook vakkundig in de prak getrapt hebben.
Is dat zo?Ik heb wel gezien dat de ene SZ de achterkant van de andere SZ in elkaar gereden had.
Behoorlijk hoog percentage gezien het geringe aantal SZ's aanwezig.
Ik heb nog twee vragen aan de bezoekers:
-1. Is er nog iemand geweest die de moeite heeft genomen om het programma van zondag te doen?
En is het nog gelukt om Milaan te "omarmen".
-2. Is er ergens een foto van het kunstwerk dat onthuld zou worden?
Oh ja iemand nog vuurwerk gezien zaterdag???
Wij hebben zelfs geen puzzelstukjes gehad bij het inschrijven.Zaterdag bij de inschrijving kreeg je twee puzzle stukjes, die tijdens de rit van zondag aangevuld zouden worden. Daar ging het voor het eerst mis.
De stukjes werden zondag morgen op de parkeerplaats ook nog uitgedeeld voor de mensen die ze waren vergeten of nooit hebben gehad.Wij hebben zelfs geen puzzelstukjes gehad bij het inschrijven.Zaterdag bij de inschrijving kreeg je twee puzzle stukjes, die tijdens de rit van zondag aangevuld zouden worden. Daar ging het voor het eerst mis.
Over het laatste punt, heeft Hylke helemaal gelijk, de hugg was na 9 dagen alfa's zien en 2200km gewoon teveel van het goede, zeker gezien de ervaring van de chaos van zaterdag en de mogelijkheid voor een aantal om toch nog wat bijzondere andere dingen te zien op zondag...voor mij was deze ook dag ook een toppertjeEen kleine aanmerking op je verhaal:
- Het parkeren was op club-niveau geregeld. Als SCARB-lid kon je in vak A, B en C parkeren;
- Als iemand beslist om jou te helpen, is dat een eigen keuze. Lijkt mij niet dat een organisatie daar iets over te zeggen heeft?
(rijders van de BLR konden een beroep doen op speciaal geregelde technische ondersteuning, zoals ik met een "opgesloten" sleutel)
- Ik heb een hoop deelnemers van de BLR gesproken en het is een persoonlijke keuze geweest om af te zien van de hugg, NIET die van SCARB.
(ik ben ook niet gegaan, mede door de chaos van zaterdag en het feit dat ik maandag weer om 7 uur moest werken)
Groeten, Hylke
Hylke,Een kleine aanmerking op je verhaal:
- Het parkeren was op club-niveau geregeld. Als SCARB-lid kon je in vak A, B en C parkeren;
- Als iemand beslist om jou te helpen, is dat een eigen keuze. Lijkt mij niet dat een organisatie daar iets over te zeggen heeft?
(rijders van de BLR konden een beroep doen op speciaal geregelde technische ondersteuning, zoals ik met een "opgesloten" sleutel)
- Ik heb een hoop deelnemers van de BLR gesproken en het is een persoonlijke keuze geweest om af te zien van de hugg, NIET die van SCARB.
(ik ben ook niet gegaan, mede door de chaos van zaterdag en het feit dat ik maandag weer om 7 uur moest werken)
Groeten, Hylke