Rob,
Lijkt mij een goed punt om in de evaluatie mee te nemen.
Groeten, Hylke
Verschillende foto's zelfsWie heeft tijdens ons verblijf in Italië een foto gemaakt van onze hond in de Spider
Wij waren met een zwarte 916 Spider, onze hond is een Briard (Franse herdershond) en heeft altijd een bril op als hij in de cabrio zit.
We zouden het heel erg fijn vinden als je de foto naar ons wilt sturen.
Als een professioneel organisatiebureau geld vraagt voor datgene wat ze organiseren , communiceert wat ze gaan doen en daar als tegenprestatie voor betaald wil worden dan mag je verwachtten dat ze zich aan de afspraken houden. Als ze dat niet doen, zie ik niet in waarom ik daar niet onstemd over mag zijn. Het was geen clubje goedwillende amateurs die dit op zich hadden genomen uit liefde voor het merk, want dan had je mij niet gehoord.Wij zijn alleen voor het weekend naar Milaan geweest, met de spider op de autoslaaptrein, en hebben dus niet kunnen genieten van al het moois dat de deelnemers aan de BLR al hadden gezien/gedaan (behalve dan via de filmpjes, leve Scarbtube). De organisatie ter plekke was inderdaad chaotisch, maar ja, het zijn wel dezelfde Italianen die onze auto's in elkaar geschroefd hebben, dus echt hoge verwachtingen konden we ook niet hebben. De reacties hier verbazen me wel een beetje; als er iets aan de auto niet deugt noemen we dat karakter, maar als de organisatie steken laat vallen is iedereen boos. De zaterdag vonden we erg geslaagd, met het parkeerterrein met vele nationaliteiten en de typisch Italiaanse onthulling van het beeld (lange toespraken, gevolgd door een Engelse samenvatting, en uiteindelijk het volkslied). Verder is het wel stoer om je naam in de sokkel van zo'n mooie Disco Volante te zien staan. En de route de stad in was wel degelijk bewegwijzerd (zagen we nadat we door een agent weer op het goede spoor waren gezet), maar de bordjes waren inderdaad klein. De zondag was beter georganiseerd, maar viel een beetje in het water door de vele afhakers (waaronder opvallend veel Nederlanders). Verder bleek het niet goed mogelijk om op de ringweg met al het in- en uitvoegende verkeer een gesloten rij Alfa's te vormen, en viel het lint in plukjes auto's uit elkaar. Maar we hebben de puzzelstukjes verzameld en vonden de aansluitende 100x100-expositie toch wel weer mooi. Dus al met al een mooi weekend (al had Alfa er veel meer van kunnen maken) met veel mooie auto's en veel gelijkgestemden. Over 10 jaar weer?
Erik
Dankjewel,Rob,
Lijkt mij een goed punt om in de evaluatie mee te nemen.
Groeten, Hylke
Beste Marcel,Beste Rob,
Als ik me niet vergis zijn jullie toch op eigen gelegenheid gegaan, buiten de Buitenlandrit om?
Wanneer dat zo is, denk ik dat je de nuance moet zoeken in het feit dat je wel SCARB-lid bent, maar geen deelnemer van de Buitenlandrit.
Zou het vak bedoeld zijn voor alleen de deelnemers van de BLR dan is de weigering verklaard. je had dan immers geen stickers op de deuren....
Op zich vind ik dat een beetje een flauwe reden, omdat je immers wel de afstand hebt afgelegd plus de moeite hebt genomen,en het om een beperkt aantal SCARB-leden zou gaan die op deze manier gereisd heeft.
Ik werd trouwens ook in eerste instantie in vak X geplaatst.....
Wij hebben elkaar nog vluchtig gesproken! Ik ben als "echtgenoot" aan de arm van Jelka nog door de controle geslipt...
Doe haar de groeten!
Ik ben de berijder van de 2600sprint.
Marcel
ThanxVerschillende foto's zelfsWie heeft tijdens ons verblijf in Italië een foto gemaakt van onze hond in de Spider
Wij waren met een zwarte 916 Spider, onze hond is een Briard (Franse herdershond) en heeft altijd een bril op als hij in de cabrio zit.
We zouden het heel erg fijn vinden als je de foto naar ons wilt sturen.
Zondag heb ik tijd om alles eens na te kijken en dan komen ze er zeker aan !!