Aanwezig ! uiteraard
Mvg
Tymen QV
Tegen die tijd??? Kom zeg, maak je es kwaad!! Dan zit 't er zo onder!! Ik gok niet meer dan 20 godvers.Ik ben er ook zeer zeker bij.
Nu alleen ff zorgen dat tegen die tijd mn 5 gaats eronder zit,wil natuurlijk wel op dikke wielen verschijnen
Nee niet met de breezersletmobiel, maar met de bus ... dus ik moet het dit keer van mijn charmes hebbenZaterdag ook met de breezer-meisjes-magnet??Ben er!! Op zondag (zaterdag Mysteryland! )
Ben d'r zeker ook bij!! Genieten van een geoliede Nederlandse organisatie!! Even proberen of ik er twee dagen bij kan zijn...
ik gooi wel een kat achterin. maakt ie teveel kabaal dan schroef ik die er snel tussenOp zandvoort valt het nog mee met hoeveel geluid je kan produceren, Assen is een stuk strenger! Maar als je de mogelijkheid heb ff de standaart uilaat monteren voor de zekerheid
ik gooi wel een kat achterin. maakt ie teveel kabaal dan schroef ik die er snel tussen
Das natuurlijk helemaal handigik gooi wel een kat achterin. maakt ie teveel kabaal dan schroef ik die er snel tussen
Vorig jaar was de rijstijlverbetering 2 dagen, dus zaterdag stukje theorie en 2 sessies rijden. En zondag nog een sessie rijden.Die rijstijlverbetering...duurt die nou twee dagen?? Of wordt 'ie op zaterdag en zondag in twee groepen gegeven?
Wil 'm eigenlijk met de GTA doen, en de andere dag met de 75 komen. Of wil ik dan weer te veel???