Ik ben ook een windsurfende student die zowel een Alfa 33 als een Lancia Fulvia rijdende kan/moet houden (nog afgezien van de windsurfspullen, bijbehorende vakantie's en noem maar op).
Je moet alleen wat meer of beter prioriteiten stellen. Die hele brute velgen die een rib uit je lijf kosten, is dat echt zo belangrijk voor het rijplezier? fancy schokdempers zijn leuk maar is het zo'n grote toegevoegde waarde? Dikke stabi's en PU spul allemaal leuk en aardig, maar een goeie originele met gewone rubbers van de automaterialen voldoen ook prima. Dikke bleeerpijp is ook leuk bij zo'n boxertje, ik haal een nagenoeg nieuwe originele van voor tot achter van de sloop voor 3 tientjes. Powerfilters en veerpootbruggen, best geinig, maar als je dat geld uitgeeft aan nieuwe stuur/fuseekogels zeg ik: goed bezig.
Ik zeg niet dat het niet goed is wat je doet, maar ik kies er altijd voor om een auto eerst in de kern technisch helemaal tiptot in orde te krijgen, als ik dan geld over heb kan ik het aan zulke dingen uitgeven, in omgekeerde volgorde loop je vaak achter de feiten aan.
Maar i.i.g. succes met de verkoop van bella macchina