Op dit moment is mijn Spider alleen maar WA verzekerd wat natuurlijk een groot risico inhoudt.
Helaas is het noodzakelijk een taxatierapport te laten opmaken als je de auto WA-Plus of All-Risk wilt laten verzekeren.
Dus ben ik nu aan het kijken naar de mogelijkheden hieromtrent.
Bij het Googlen kwam ik op de volgende site terecht http://www.taxatieklassieker.nl/ , deze beweren een taxatierapport te kunnen maken op basis van gegevens die je dan zelf aanlevert.
Jaja....kan me niet voorstellen dat een verzekering dit accepteerd maar wellicht heeft 1 van jullie andere ervaringen hiermee?
Enfin, zelf weet ik natuurlijk wat ik bij aanschaf voor de Spider heb betaalt, wat er tot nu toe aan is gebeurd financieel en wat de mindere kanten van de Spider zijn.
Dat in gedachten hebbende kom je voor jezelf natuurlijk wel op een bepaald bedrag maar het is meer wat de gek ervoor geeft bij verkoop en dergelijke in zulke gevallen.
Stel je laat de auto taxeren en de taxateur taxeert de auto naar je eigen mening veel te laag dan heb je dus verzekeringtechnisch een probleem.
Verder denk ik dat de ene taxateur de andere niet is dus dat er verschillende waardes uit kunnen komen.
Ook dient een taxateur gecertificeerd te zijn heb ik me laten vertellen aangezien anders de verzekeringsmaatschappij het taxatierapport niet accepteerd.
Wie van jullie heeft ervaring met zijn of haar Bella te laten taxeren?