JA hoor!Tja, dan zeg ik toch y10/panda, simpel/bettrouwbaar, goedkoop en geen pimpdrang, je verliest alleen op rijplezier (zou je met zo'n panda-tje ook niet gewoon lekker kunnen scheuren op de binnenweggetjes?)
JA hoor!Tja, dan zeg ik toch y10/panda, simpel/bettrouwbaar, goedkoop en geen pimpdrang, je verliest alleen op rijplezier (zou je met zo'n panda-tje ook niet gewoon lekker kunnen scheuren op de binnenweggetjes?)
y10 matzwart, witte 14"ronals
Ik weet nog wel een y10 te koop staan. Een 1.2 16v...met 200k snelwegkilometers op de teller en schade (flinke kras eigenlijk) aan de bestuurderskant. Red je makkelijk (met wisselgeld) van je budget.lancia y10? zelfde techniek als een panda alleen een 1100cc motor en wat luxer (elektrische raampjes centrale vergrendeling en betere stoelen) ik heb al meer als een ton y10 gereden en een keer een kapotte bobine € 10
eeehhhhh....MartijnGTA: jij bedoeld denk ik n ypsilon. ook leuk, maar wel gevoeliger voor elektronische mankementen
ja die ja.eeehhhhh....MartijnGTA: jij bedoeld denk ik n ypsilon. ook leuk, maar wel gevoeliger voor elektronische mankementen
Zo een:
Nou, mij heb je omgeluld, als het huis met de giga-garage doorgaat komt er zodra ik met de 33 een beetje tevreden ben een cheapie Y10 als boodschappenbakkie voor mn vriendiny10 matzwart, witte 14"ronals
is erg mooi een y10 met ronals!
de y10 waar ik nu mee rijd heb ik 3 jaar geleden in Zwolle gekocht voor €75,-!!!! met nog geen ton op de teller, hij staat nu bijna op 150K en wat ik er tot nu toe motorisch aan gedaan heb is een koppakking vervangen (40euro) distributieriem met spanrol (35euro) een set nieuwe schijven en twee keer nieuwe blokken (+/- 70 euro), en een keer een andere bobine van de sloop (10 euro)
en natuurlijk een keer olie en filters en een keer nieuwe banden. het "pimpen" is natuurlijk niet meegerekend dat is voor jou niet noodzakelijk.
Wegenbelasting is 46 euro in 3 maanden en verzekering kost mij kaal 30 euro p/m ( ik ben 22)
goedkoper kan bijna niet op 4 wielen! jah een brommobiel! ok, maar die mag niet op de snelweg.[/img]