De as van de Porsche verbouwen maakt het nog lastiger... en een enkele kruiskoppeling is ook geen goed idee, dan moet je er eigenlijk twee gebruiken en dan nog moeten beide delen eigenlijk in een rechte lijn van elkaar zitten ( de beide flenzen moeten haaks op de auto staan, je kunt dan dus wel verspringen met de hoogte of in de breedte maar je moet nog steeds de motor recht leggen in de lengte)
het beste is om de bak en as van de Porsche niet te veranderen, zo werkt het immers goed. Je zou m.b.v. een Sei koppelingshuis een verbinding kunnen maken om de Porsche torque-tube tegen de Alfa v6 te kunnen schroeven. Dit geheel zou je daarna in de auto onder moeten brengen om te kunnen bepalen hoe de motor en baksteunen moeten komen. Je moet dan wel een beteje geluk hebben met de totale lengte, de as inkorten en/of verlengen zal wel niet zo makkelijk zijn.
Ik ben bang dat de bodem wel enigszins aangepast zal moeten worden voor dat alles....
maar dan krijg je er uiteindelijk wel een fijn schakelende transaxle voor terug.
Een sper is trouwens erg zeldzaam bij Porsche....
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.