Vraagje, als je alleen komt kijken etc, is er neem ik aan geen inschrijving nodig?enfin, ik kom met de saab even koekeloeren en geen circuit rijden idd!
Vraagje, als je alleen komt kijken etc, is er neem ik aan geen inschrijving nodig?enfin, ik kom met de saab even koekeloeren en geen circuit rijden idd!
kijk op de site onder "overig" - "vragen"... daar staan de mailadressen, ik zou de eerste nemenWie kan ik benaderen voor details over het programma op zaterdag en zondag? Ik heb enkele aanvullende vragen.
kweenie, wel belangrijk voor mij om te wetenVraagje, als je alleen komt kijken etc, is er neem ik aan geen inschrijving nodig?enfin, ik kom met de saab even koekeloeren en geen circuit rijden idd!
kijken mag altijd, ook zonder inschrijving. Wel je SCARB-pas meenemen, anders moet je wel entree betalen!Vraagje, als je alleen komt kijken etc, is er neem ik aan geen inschrijving nodig?enfin, ik kom met de saab even koekeloeren en geen circuit rijden idd!
Zeg ehh...ik zeg: DOEN!!! Van mij mag je 'm midden op 't paddock zetten!!!Does the word gay mean anything to you?