Inderdaad, donateursadm@alfaclub.nl - maar niet voor 10 juli!Helaas heb ik de mijne nog niet gehad , die van m´n vader lag wel netjes 1,5 week terug op de mat.
Waar moet je nu ook al weer zijn, donateursadministratie toch?
Inderdaad, donateursadm@alfaclub.nl - maar niet voor 10 juli!Helaas heb ik de mijne nog niet gehad , die van m´n vader lag wel netjes 1,5 week terug op de mat.
Waar moet je nu ook al weer zijn, donateursadministratie toch?
Klopt, hij staat sinds 'vandaag' online (en morgen vast ook nog wel )Heb tegelijk de index maar weer even bijgewerkt, de nieuwe versie zal vandaag of morgen wel online staan.
Tja... ik had er even geen rekening mee gehouden dat Theo nog wel eens even in Italië zou kunnen blijven hangenKlopt, hij staat sinds 'vandaag' online (en morgen vast ook nog wel )Heb tegelijk de index maar weer even bijgewerkt, de nieuwe versie zal vandaag of morgen wel online staan.
Naar de index
Hier was de straat afgezet, verzakking door een dik klaverblaadjeOok hier een ontwrichte brievenbus!! Zal wel een boze brief van de VVE volgen, maar dit weekend kom ik de bank niet af!! Bijna 200 (!!) pagina's heerlijk leesvoer...heerijk hoor.