tja, 't is wel vloeken in de kerkZeg ehh...ik zeg: DOEN!!! Van mij mag je 'm midden op 't paddock zetten!!!Does the word gay mean anything to you?
Al is het maar om de reactie van C. te zien.
tja, 't is wel vloeken in de kerkZeg ehh...ik zeg: DOEN!!! Van mij mag je 'm midden op 't paddock zetten!!!Does the word gay mean anything to you?
Anarchie !!!!tja, 't is wel vloeken in de kerkZeg ehh...ik zeg: DOEN!!! Van mij mag je 'm midden op 't paddock zetten!!!Does the word gay mean anything to you?
Ai...dan hoop ik dat ik wel binnen kom met de Fiat.Het is alleen jammer dat Martijn niet aan de poort staat en ik wel
je ziet het verkeerd, het is stealth zwarte verf, die zie je niet aankomen. met die stickers heb ik zeker wel 1000PK en kom ik met 400km/h makkelijk langs de sicurezzatsja, jammer dat je ons poortwachters al van te voren inseint
Het is natuurlijk gezellig als jullie bij ons op de camping komen staan, en 2 P4's naast elkaar is dan geen verkeerde aanblik.Wij zijn er ook het weekend, nog even ruzie maken over welke auto;s mee gaan
En even kijken of dat we op de camping gaan staan of een hotel.
SuuS & Martijn
Ik denk dat het dit jaar camping word leek ons wel gezellig!!Het is natuurlijk gezellig als jullie bij ons op de camping komen staan, en 2 P4's naast elkaar is dan geen verkeerde aanblik.Wij zijn er ook het weekend, nog even ruzie maken over welke auto;s mee gaan
En even kijken of dat we op de camping gaan staan of een hotel.
SuuS & Martijn
Maar als jullie in een hotelletje gaan heb ik nog een douche tegoed