Ook wij hebben ons geerderd aan die duiventil op wieltjes reklame van Idiota.
Elke keer dat ik een ommetjes maak in het juultje, met dat schitterde uitlaadgeluid, zit ik te genieten.
De deur die er uit viel doet mij denken aan alle alfa's die gewoon uitelkaar schijnen te vallen, zo wordt het voor gespiegeld.
Inmiddels weten we wel beter, de 4 alfa's doen het tenminste altijd, en zeker geen gaspedaal problemen met dodelijke afloop. (al zal dit laatste wel flink aangedikt zijn door oa. de VAG groep)
Deze laatste groep heeft een aantal jaren geleden ook al eens een 146 in haar negatieve reklame gehad waar ik mij over geergerd heb, toen direkt maatregelen genomen ten opzichte van dit merk.
Nu echter ook:
In Drachten is een dealer met oa' Fiatprodukten (Alfa, Fiat en Lancia) en Toyota waar wij wel eens onderhoud plegen met onze alfa's, deze krijgt nu niets meer!!! eigen schuld dikke...
Ten 2e is ons Twingootje (van het vrouwtje) aan vervanging toe en zijn we al wezen kijken naar een klein (Jappannertjes) wagentje.
Overigens heeft de Fiat 500 een flinke voorkeur maar helaas erg duur nog, ook de Minie komt in beeld...)
Hierbij dus uitgesloten een jappanner
Waarom ztten ze er geen oud golfje in hun reklame? durfen ze niet denk ik en gaan er rechtzaken volgen?
Japan, leve de walvisvangst.
156FM