Foto's!
En de rest in het SCARB web album
En wij maar "gas geven" om jullie bij te halen !!!Wij zijn iets vroeger gestopt met de rondrit...
mijn co-pilote was onwel geworden, een combinatie van meerijden en het roadboek lezen
hebben dan nog een tijdje gevolgd maar is minder leuk.
Zijn dan maar door gereden tot in Port Zèlande Centerparcs en daar zwemgerief gekocht, en gaan zwemmen was ook leuk!
@Wims zal voor de volgende keer zijn
Als alles meezit, gaan we met krokusverlof nog eens een weekje van de prachtige omgeving komen genietenIk wel! Leuk dat ik jullie tegenkwam (op m'n fietsje) David. En je bent altijd welkom Tom, dat weet je. Toch niet veel mee gekregen van de rit die hier net achter de dijk langskwam. Ben paar keer even snel wezen kijken en wel wat gespot, maar op het gehoor ging het niet werken. Betekent dus dat er zeer netjes door het dorp werd gereden...
Begreep wel dat ik me gelukkig mag prijzen om in zo'n prachtige omgeving te wonen. Zelf realiseer je je dat niet altijd.
groetz, wims
't Was inderdaad wel grappig, een echte Alfist op z'n Alfa-fiets gespotIk wel! Leuk dat ik jullie tegenkwam (op m'n fietsje) David. En je bent altijd welkom Tom, dat weet je. Toch niet veel mee gekregen van de rit die hier net achter de dijk langskwam. Ben paar keer even snel wezen kijken en wel wat gespot, maar op het gehoor ging het niet werken. Betekent dus dat er zeer netjes door het dorp werd gereden...
Begreep wel dat ik me gelukkig mag prijzen om in zo'n prachtige omgeving te wonen. Zelf realiseer je je dat niet altijd.
groetz, wims
Nou snap ik het ,wij reden op gemakkie op weggetje kwam ineens een vrouw aanlopen met 2 honden en zei JULLIE RIJDEN WEL ERG HARD.Slechts 1 plaatje mijnerzijns
Ondanks in de aankondiging stond dat het een lange rit was zijn we niet al te vroeg vertokken, ebben tamelijk rustig aan gedaan, zelf aan de kust nog uitgebreid gelunched en toch op het eindpunt nog anderhalf uur mogen wachten.
Helaas Jolijn, wij hebben echt rustig gereden, ik heb wel enkeel andere equippes zien laagvliegen.
dus dat was jij omdat je zo vroeg op het einde was