Nee!
Hebben jullie die 90 op de SSAR website ook al gezien !
Nee!
Hopla .Ben benieuwd naar de foto's van Manu en Kristal, 7 Novanta's op de internationale meeting. Ook een Engelse aanwezig, raar gezicht een 90 met het stuur aan de verkeerde kant en de ruitenwissers andersom...
Mooie foto's!Hopla .Ben benieuwd naar de foto's van Manu en Kristal, 7 Novanta's op de internationale meeting. Ook een Engelse aanwezig, raar gezicht een 90 met het stuur aan de verkeerde kant en de ruitenwissers andersom...
Manu zijn bijdrage volgt nog .
Ik kon het echt niet laten om er eentje op te fotoshoppen .Mooie foto's!Hopla .Ben benieuwd naar de foto's van Manu en Kristal, 7 Novanta's op de internationale meeting. Ook een Engelse aanwezig, raar gezicht een 90 met het stuur aan de verkeerde kant en de ruitenwissers andersom...
Manu zijn bijdrage volgt nog .
Grappig een 164 met 90 grille. Overigens staan ze er erg gebroederlijk op zo naast elkaar.
Tja, blijft een ondergewaardeerd model, ga toch eens meer babbelen met T.M.Nee!
Grazie Nonkel Frits .Tja, blijft een ondergewaardeerd model, ga toch eens meer babbelen met T.M.Nee!
@Kristal
Zijn weer mooie foto's
Gespot deze Novanta. Niet door mij. Iemand van hier?
Nee, gespot door de autospotter Wouter Bregman. Die moet een enorm archief hebben zo langzamerhand.Was het één van de security-gasten ?
Le monde est petit . Merci pour les photos , mon oncle Nicolas .
Welkom hier Wouter ! En zoals ik je al via FB vertelde , bedankt voor de foto's van onze Novanta !Hallo Novanta-liefhebbers!
Hier nog een Novanta-liefhebber die nog nooit een Alfa Romeo heeft gehad. Of dat erg is weet ik niet, maar ik ben altijd een groot Alfa-liefhebber geweest.
Bovenstaande foto's zijn door mij gemaakt in de parkeerplaats van mijn werk. Ik moest echt even 2 keer goed kijken toen ik mijn auto wilde parkeren op de plek waar ik 'm elke dag neerzet. Er stond ineens een 90!
Deze 90 zag ik vorig jaar in Zandvoort. Ik was op de fiets en was net iets te laat voor een goede foto.
Die traditie kennen we hier in Gent ook zeer goed hoor .Ik heb helaas geen fiets meer, want die is naar oud Hollands gebruik gestolen. Ik zal dan met de auto moeten komen, maar het circuit bevindt zich op slechts 10 km van mijn huis, dus dat heb ik er graag voor over.