
THE STIGGGGZo even weer wat agressie kwijtWeer een aardige stap weten te maken met de Diesel. The Stig heeft er een 2:02.6 mee gereden en helaas kwam ik zelf niet verder dan een 2:04.3. Ook wat problemen met de Brandstof pomp gekregen, zal wel een nieuwe in moeten. Ook weer wat geleerd voor de Regenafstelling en in de middag lekker droog weer gereden. Is weer wat te doen voor Spettacolo
weten en anders zeggen we het niet ..THE STIGGGG immers.Stig de bakker
kneiterhard.. rubber als bakkeliet kan zijn , zei de STIGGGGBij nader inzien was het zelfs een 2:02.34 .......Backlight van de AIM is uitgevallen en dan heb je zelfs met een bril problemen om het af te lezen. Weet zo niet of de TDC Diesels daar al onder zijn geweest. En dat dan met Hankook hardste compound op de voorkant
nou een beetje vriendelijker kan ook wel hoor.Tijden willen we weten broodbakker. Mylaps doet het al een tijdje niet meer op Zandvoort, niet meer sinds 22 Juni. Niet dat we nieuwsgierig zijn, maar toch. Groet'n, Arie
rare gek, zat ook ieder rondje te zwaaien in zijn witte pakTDC is dan wel met de Toyo All Weathers, dat scheelt wel. Maar ik kreeg al opmerkingen van De STIGGGG dat de ramen er maar weer eens in moest en dan knallen in de TDC waar nu het limiet op 2:05 in de wedstrijd ligt. Moet ik er zelfs nog gewicht bij doen in dat bagger beest! [is trouwens al 1075kgIk probeer al te achterhalen wat de beste Diesel-tijd op CPZ is maar krijg daar geen zicht op. Als ik de zachte compound er op zet of bv Michelin qualifiers gebruik zouden we naar 2:01 moeten kunnen met De STIGGGG
achter het stuur. Trouwens, hij hand mijn verse setje banden al aardig opgeruld voordat ik weer mocht want hij had het zo naar z'n zin
Had z'n oordopjes op de Ipod aangesloten die mafkees.