Verstandig advies. Niet vragen waarom ik dat vind.........Kun je hem niet van tevoren laten taxeren? Dat kleine obstakel dat hij nog niet loopt zal de taxateur toch wel kunnen overwinnen? vooral gezien de kwaliteit van het andere werk zou hij hier neit aan hoeven twijfelen.
Voor een taxatie hoef je de motor niet te laten draaien....
gr.
Rinze
Vertel.....Verstandig advies. Niet vragen waarom ik dat vind.........Kun je hem niet van tevoren laten taxeren? Dat kleine obstakel dat hij nog niet loopt zal de taxateur toch wel kunnen overwinnen? vooral gezien de kwaliteit van het andere werk zou hij hier neit aan hoeven twijfelen.
Voor een taxatie hoef je de motor niet te laten draaien....
gr.
Rinze
Gr DJ
Stel dat er nu in de schuur iets mee gebeurt, bijvoorbeeld.... niet leuk.Vertel.....Verstandig advies. Niet vragen waarom ik dat vind.........
Gr DJ
wow schiet lekker op en ziet er goed uit.
even een vraagje over die schokdempers.....die zijn toch in de kofferbak met een moerbevestiging in plaats van bout en moer? zoals ze er bij jou opstaan.
gr ico
Je kan haar nu laten taxeren en een aanvulling laten maken op taxatierapport wannner ze helemaal klaar is.Vragen stellen aan je taxeur heeft mij de antwoorden eergisteren al gegeven.
Draaiende wil deze taxeur de auto toch hebben,omdat dat scheelt in de waarde. ( vind het zelf ook krom,want draaien gaat ie)
Keuring is niet noodzakelijk,als ie maar wel kort na taxatie gekeurd wordt.
En keuren zonder draaiende motor gaat ook niet
Dus heb geen keus.
En ja als er wat gebeurt in de schuur,dat zou een zware dompert zijn.
Maar om hem nou op 2 jaar tijd 6 keer te laten taxeren,terwijl hij geschorst is,zonder keuring en verzekering staat,lijkt me ook niet optioneel.
En dat omdat hij verzekerd moet zijn voor taxatie.
Dus volgens mij heb ik niet veel keus,dan het op deze maniet te doen.
Of ik ben verkeerd ingelicht.
Greetzz..
Wouter