.... en domme blontjes binnenlopen.
@ 156FM, en jouw haarkleur is..............?
Patrick.
(Mét gekromde tenen in z'n schoenen....)
.... en domme blontjes binnenlopen.
sorry hoor, maar ik zie de gemiddelde alfa bestuurder ook niet in een Aygo rijden!Zit zelf deels in de reklamewereld en volgens mij is er heeel goed over nageacht met deze reklame.
De Alfa waar van alles onderweg valt zegt iets over het merk op zich, men probeert alfa bezitters zo over te halen dat het tijd wordt voor een ander merk.
Moet zeggen als we ook maar iets vreemds horen bij onze alfa's dat dan gelijk komt tot actie, terwijl het twingootje (van het vrouwtje) eigenlijk van alles "mis" mee is gewoon door laten rijden
Maar die Porsche? kan ik eigenlijk niet verklaren, zie deze lui niet in de Aygo rijden
Mij is verteld dat het "ding" een gemodificeerd blok heeft van Daihatjie, Dat opgeteld met de sleutelkunsten van een Toyota monteur die nooit wat heeft op te lossenSnap niet dat iemand zich druk kan maken om zo'n reclame, zegt genoeg over de huidige problemen bij dit merk
Een collega van mij had een aygo van 3 jaar, de fabrieks garantie zou in ieder geval verlopen.
Vanwege de de problemen binnen de garantie en problemen die ze nooit hebben kunnen oplossen heeft hij dat hok ingeruild voor een fiat 500.
Ding had geen 15dkm op de klok, waterpomp was binnen 2 jaar lek, koppeling werd na 2 jaar vervangen wegens vreemde geluiden uit de bak.
Na reparatie schakelde de bak niet goed meer en bleef deze lekken. Na tig x terug gaan is het gelukt het ding lek vrij te krijgen. Het schakelen en de geluiden uit de bak hebben ze nooit kunnen oplossen.
Verbruik? Voor woon werk verkeer enkel in de stad haalde ze met moeite 1:15, op de snelweg en niet harder dan 90 dan kon je aan de opgegeven verbruik cijfers komen.
Het + punt was wel dat ze een hele hoge inruil prijs terug kregen bij de Fiat dealer.