Voor 1 augustus? Dan mogen we wel eens opschieten met inschrijven.
Waarschijnlijk voor iedereen interessant daarom vraag ik het hier:Voor de mensen die nog mee willen doen aan het baanprogramma: Schrijf je voor 1 augustus in!
Als je vragen hebt over het baanprogramma, stuur even een mailtje naar spettacolo@alfaclub.nl
Even een overzichtje:Waarschijnlijk voor iedereen interessant daarom vraag ik het hier:Voor de mensen die nog mee willen doen aan het baanprogramma: Schrijf je voor 1 augustus in!
Als je vragen hebt over het baanprogramma, stuur even een mailtje naar spettacolo@alfaclub.nl
Tijden?
Van hoe laat tot hoe laat zijn de diverse onderdelen?
En vooral hoeveel vrij rijden zit er in de diverse baanonderdelen? 110 euro is leuk als ik minimaal een uur vrij mag rijden.
Achter Michiel Schaap rijden heb ik namelijk het geduld niet voor
(Het zou een goede reden zijn om nog snel lid te worden )
Het definitieve programma is nog niet bekend. Zodra dat bekend is zal ik het hier laten weten.Dank u Ronald, lekker snel antwoordt!!!
Weet je ook nog hoe laat bepaalde onderdelen beginnen?
Lid worden is dus wel interessant zo
Pas je je inschrijving nog even aan? Of kom je me de Fiat?Ben er!! Op zondag (zaterdag Mysteryland! )
Dat heeft nog de concept status. Over ongeveer twee weken wordt het definitief en publiceren we het op de clubsite en maken we ook hier daar melding van.Maar wat is nou het tijdsschema?