wij zijn net terug, mooie opkomst leuk bijgekletst met wat BLR deelnemers van dit jaar.
leuke middag weer gehad ook leuke standjes.
Voor herhaling vatbaar
thanks, lees het alleen nu pas... Ben nu met stof meegereden, zag jouw auto nog staan, alleen heb jou niet meer gezien haha...Wil je meerijden???haha, ja stof... En ik wil wel gaan kijken eigenlijk, maar het is een tering eind fietseno, dit bedoelde Ger dus... ok. Hmz... leuk verhaal, dichtbij huis... denk dat ik wel ff kom kijken
Kan makkelijk Rotterdam ligt op de route!
mvg Laurens
Zoek anders even in de speelgoedkist van Julian en wees blij dat hij tenminste de auto netjes teruggezet heeft...Geen reservesleutels, je hebt er tenslotte maar een nodig.
Wel geleerd de auto nooit meer uit te lenen...
Mijn vriendin wilde gisteren niet op de scooter naar d'r werk en haar fietsband is al een week lek. Aangezien ik de rit voor de Boxerdag ging uitzetten had ik de diesel nodig.Vertel, Hylke
Mmm, daar moet ik toch van terug komen. Wel met de Bertone, niet droog. Wel erg leuk overigens!Ow mooi weer, ik denk dat ik maar met de Bertone kom.
Geeft niet! je bent er gekomen dat is het belangrijkstthanks, lees het alleen nu pas... Ben nu met stof meegereden, zag jouw auto nog staan, alleen heb jou niet meer gezien haha...Wil je meerijden???haha, ja stof... En ik wil wel gaan kijken eigenlijk, maar het is een tering eind fietsen
Kan makkelijk Rotterdam ligt op de route!
mvg Laurens